Když Tě bolest nevyhodí z míry

07.04.2022 21:07

    Na Chalupa cup do Smrku vyrazil i Josef Vala, čímž si odškrtnul svůj letošní první závod. Od kvalifikace byl však nucen závodit s bolestí nohy. Co se mu stalo a jak jednotlivé jízdy dokončil? Dočteš se v článku.

jezdec: Josef Vala

Datum závodu :

2. 4. 2022

Název podniku :

CHALUPA DONOVAL HONTER CUP – Smrk u Třebíče

Kategorie :

Amatér MX2

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Na Chalupa cup do Smrku jsem se těšil, a to i přes to, že předpověď hlásila chladné počasí. V mém podání se totiž jednalo o první závody na nové motorce a nově i v barvách REGION RACING.
    Trať nám parádně nachystali a od rána jsem se na motorce cítil dobře. Kvalifikace probíhala ve spojení s třídou 85, kde mi však kontakt s dalším jezdcem způsobil bolest nohy. I přes to jsem se snažil zajet rychlé kolo, což se mi i podařilo a vybojoval jsem si zde 1. místo.
    Bolest nohy neustávala a provázela mě i v úvodní rozjížďce. Start se mi podařil, a už první zatáčkou jsem projížděl na první pozici, kterou se mi podařilo udržet až do cíle.
    Do druhé rozjížďky jsem opět nastupoval s neutichající bolestí nohy. Start byl tentokrát horší, ale ihned jsem se snažil propracovat dopředu. Už v půlce prvního kola se mi podařilo prodrat na 1. místo. Jakmile jsem se dostal do popředí, tak jsem se snažil klukům vzdálit a ukotvit si svoji pozici, kterou se mi povedlo udržet až do cíle. S těmito závody jsem byl moc spokojený a už teď se těším na další.

Text: Josef Vala

1. místo: Josef Vala (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Jakub Hejkal
3. místo: Samir Martének

 

Fotogalerie: Když Tě bolest nevyhodí z míry

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz