Když Tě musí do závodění nutit

28.08.2022 17:28

    Dalším naším jezdcem, který se východočeské SMSky zúčastnil, byl Viktor Špaček. Ráno však celkem dost váhal, zda vůbec do závodu nastoupí. Nakonec se všechno otočilo a jízdu si užil. Více se dozvíš v článku.

Jezdec: Viktor Špaček

Datum závodu :

21. 8. 2022

Název podniku :

SMS Pardubice - Dalečín I

Kategorie :

Veterán A

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Do Dalečína jsem se těšil. V dřívějších letech jsem tam odjel hodně závodů a trať mám i přes její obtížnost rád.
    Trať si po celý den udržovala blátivý a obtížný povrch. Vyjela se jedna kolej, kterou jezdili všichni závodníci. Tréninky byly tedy pro všechny kategorie z důvodu nepřízně počasí zrušeny. Nastoupili jsme až do kvalifikace, kde jsem se umístil na 7. místě.
    Druhé jízdy už se odjely na lepším povrchu, a tak jsem byl nakonec rád, že jsem závody jel. V ranních hodinách jsem totiž přemýšlel, že jako mnoho jezdců závody nepojedu. Trošku jsem měl rozhodnutí na vážkách, ale Vendy s Martinem mě přesvědčili, ať jedu. Nakonec to bylo super a závody jsem si užil. Díky.
    Obě rozjížďky jsem dojel vždy na 8. místě celkově a v mé kategorii jsem se držel na 4. pozici. Díky parťákům z teamu a celému teamu Region racing za podporu.

Text: Viktor Špaček

1. místo: Tomáš Linek
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Když Tě musí do závodu nutit

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz