Když Ti to prostě sedne

24.11.2021 14:42

    Karel Lačňák opět vyrazil na trať do Karlína a zúčastnil se dalšího podniku Chalupa cupu. Tentokrát se mu ale dařilo a dojel si pro bednu. Více o průběhu závodu se dočteš v článku.

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

23. 10. 2021

Název podniku :

Chalupa Cup - Karlín u Čejče

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Na mojí domácí trati v Karlíně se pořádal další závod, který jsem samozřejmě nemohl vynechat. Těšil jsem se a celý den mě provázel moc dobrý pocit.
    Ranní trénink byl prostě nejvíc top. Lépe už jízda probíhat nemohla a já prostě závodil od první zatáčky a na motorce jsem se cítil moc dobře. Kvalifikace se mi taky docela podařila a zvládl jsem zajet 3 rychlá kola.
    Do první rozjížďky se mi docela podařilo odstartovat a rychle jsem se dostal na druhé místo. Asi od půlky jízdy jsem dýchal na záda prvnímu jezdci a cítil jsem, že jsem rychlejší. Později jsem zjistil, že neskáče cílovou lavici, kde se mi ho také podařilo předjet. Dlouho jsem se na této pozici ale neudržel a v další zatáčce přišla má chyba a soupeř mi předjetí vrátil. Zkusil jsem to znovu, ale on už s tím počítal a hlídal si mě. Dokonce začal skákat i zmíněnou lavici, tak jsem se uklidnil a čekal na příležitost v druhé rozjížďce. Rozhodl jsem se jet hlavou a dojel do cíle na druhém místě.
    Druhý start se mi kupodivu dost povedl a po asi třech kolech jsem se dostal na druhé místo. Na vedoucího jezdce jsem se nedokázal dotáhnout, takže jsem se opět snažil jet hlavou a nedělat zbytečné chyby. Ke konci se na mě dorazil soupeř, ale já jsem ho zvládl udržet za sebou a s přehledem a bez větších problémů jsem dojel na 2. místě. Musím říct, že mi to celý den strašně sedlo a závody jsem si užil.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Hynek Doležal
2. místo: Karel Lačňák (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Josef Obadal

 

Fotogalerie: Když Ti to prostě sedne

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz