Kejmi rozhovor GT motocross

02.05.2013 08:22

 

 
    Pavle, proslýchá se, že jsi ukončil spolupráci s týmem Honda pro MS. Co tě k tomuto rozhodnutí vedlo? Nebyl jsi v týmu spokojen?
Ano, ukončil jsem spolupráci s HM Assomotor Honda Racing Team. Mohu ale říct, že mám jinou představu o budoucnosti.
 
    Máš vyhlídnutý jiný tým, za který bys v letošní sezóně startoval nebo ti již někdo před ukončením původního angažmá dal lepší nabídku?
Momentálně jedu za Region Racing Team plus mám velké partnery v Německu pro prestižní šampionát ADAC, kde jedu tento rok třídu S2 na KTM 505 s podporou Motorrad Bauerschmidt, MBW, dirtbike.cz, Metzeler, Wupa, Raschel, Christ, 3F, Gaerne, Ekrad, SC Suspension, Repsol a Autotrak. V plánu je momentálně objet celý ADAC ve třídě S2 + pár českých závodů. Bohužel jsem nenašel nikoho, kdo by finančně pokryl celé MS i když vím, že bych se tam s dobrým materiálem pohyboval okolo 3.místa.
 
    Co tedy plánuješ dál pro sezónu 2013? Zúčastníš se tedy nakonec MS?
Nezúčastním, protože nemám finance ani na jeden závod. Startovné činí 800eur.
 
    Změnilo ti toto rozhodnutí nějak Tvé plány ohledně nově započaté sezóny? Neovlivnilo tě to nějakým způsobem negativně?
Samozřejmě že to bylo velké rozhodnutí, ale jsem rád zato, co momentálně mám a tímto velice děkuji hlavně Erikovi a Pavlovi Provazníkům, kteří vlastní Region Racing Team. Mojí prioritou je hlavně jet MS v dalších letech, tak dělám proto maximum abych se mohl vrátit již příští rok.
 
    Jak tuto přecejen významnou změnu vzali Tvoji blízcí, přátelé a fanoušci?
Všichni věděli, že to nebude jednoduché, ale vím sám i má rodina a lidé okolo mě, že jsem udělal dobré rozhodnutí.
 
    A nakonec jak bys zhodnotil závod MČR v Sosnové, kterého ses již na novém motocyklu zúčastnil uplynulý víkend?
Závody byly fajn a organizátorům se vše povedlo, jak mělo. Byl jsem moc rád, že jsem se mohl taky podílet na nové offroad sekci. Obě dvě rozjížďky jsem vyhrál i potom, co jsem měl v první rundě stop and go 5 sekund a odjížděl jsem z 9. pozice. Závody to byly pěkné a jsem rád za můj výsledek. Děkuji všem za podporu! 
 
 
-Míša Hrabcová & Pavel Kejmar-
 
 
 
Foto: Richard Gironi
Zdroj: GT Motocross
 

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz