Klášterec v podání Štěpánkové

07.09.2021 18:17

    Vendy Štěpánková se zúčastnila Nova cupu v Klášterci nad Orlicí. Závody určitě nebyly pro nikoho jednoduché. Jak se dařilo Vendy? Dozvíš se v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

28. 8. 2021

Název podniku :

Nova cup Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

junior 13 - 20 let

Celkové umístění: 

18. místo

 

    V sobotu 28. srpna jsem závodila na novamotocross cupu v Klášterci nad Orlicí. Kláštereckou trať nemám úplně v oblibě. Když se k tomu ještě přidal celotýdenní déšť, tak jsem se na závody vůbec netěšila.
    Do tréninku se mi moc nechtělo, ale nakonec mě jízda docela bavila. V kvalifikaci už byly moje pocity horší. Reakce na startu byla celkem dobrá, ale na předních pozicích jsem se stejně neudržela. Potom mě během jízdy potkal lehký pád, takže výsledek nebyl nic moc.
    Start do úvodní rozjížďky se mi nepovedl. Celou jízdu jsem se potom snažila si jen udržet pozici, a hlavně vydržet na motorce a nespadnout. Start do druhé jízdy byl pro mě dramatičtější. V zatáčce došlo ke srážce s jedním jezdcem, kdy jsme oba spadli. Vyjížděla jsem tedy poslední, ale docela mě to nakoplo a zrychlilo. Trať se taky začala lehce vyjíždět a já už se na motorce začala cítit o dost lépe. V obou rozjížďkách se často padalo, takže mi nakonec závod vyšel na celkové 18. místo.
Chci poděkovat Region racing teamu, příteli za pomoc, rodině a kamarádům za podporu.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: David Šťastný
2. místo: Radek Novák
3. místo: Jaromír Vondruška

 

Fotogalerie: Klášterec v podání Štěpánkové

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz