Kolik pádů je moc pádů?

31.08.2020 12:41

    Kdo je největším bojovníkem, co se nevzdává, v našem týmu? Jednoznačně Patrik Šponar! Ani 5 pádů v jednom dni ho neodradí od dokončení závodu! Více v článku!

Datum závodu :

22.8.2020

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pce – Čistá u Litomyšle

Kategorie :

MX1

Celkové umístění : 

13. místo

 

    "Do Jiráskova údolí jezdím rád i přesto, že se mi tam moc nedaří a moje úrazy pochází většinou tam odtud.
    Nicméně, kdybych tušil, co mě na závodech čeká, asi bych si účast rozmyslel. Popsal bych to jako jeden velký zmar. Trať byla značně prolitá vodou, což se projevilo pádem z kopce před cílem a to hned v prvním kole tréninku. Mokrý povrch mi nevyhovuje a znát to bylo i v kvalifikaci, kdy jsem opět motorku zahodil do bláta. Podařilo se mi alespoň ve své kategorii zajet čas na 10.místě. Celkově jsme však byli spojeni ještě s MX2 a dohromady to dalo 18.místo.
    První jízda pro mě začala poněkud dobře. I přes špatný start jsem mnoho soupeřů v zatáčce podjel a držel si slušné místo. Ke konci prvního kola jsem však netrefil kolej v zatáčce a spadl do bláta, přičemž jsem motorku zvedal proti kopci. Než jsem se posbíral, náskok soupeřů byl neúprosný. Do cíle se mi podařilo předjet již pouze jednoho soupeře ze své kategorie a dojet na 12.místě.
    Aby toho nebylo málo, druhý jízda byla ještě katastrofálnější. Ihned po startu na rovince jsme se ťukli se soupeřem vlevo, což mě odhodilo na druhou stranu, kde jsem zavadil předním kolem o soupeře vpravo. Tento kontakt mě nemilosrdně poslal k zemi v plné rychlosti a já se jen těžko zvedal. Hrozně mě bolelo naražené stehno a odřený loket, pocítil jsem i bolest hlavy. Po chvíli jsem se oklepal a v závodě pokračoval, bohužel již o kolo zpět. Chtěl jsem však závod alespoň dokončit. Po čtvrtém pádu toho dne jsem to však dělat neměl, za polovinou závodu jsem opět netrefil kolej vzadu na rovince vedle rolety a motorka mě katapultovala do potůčku tekoucího podél tratě, přičemž mi předtím ještě stihla i nafackovat. Pátým pádem se mi ještě povedlo ohnout uchycení řidítek, což završilo můj zmar toho dne. Do cíle jsem s vypětím sil alespoň dojel. Skrze odstoupení soupeře z toho bylo 12.místo v druhé jízdě. Odnesl jsem si mnoho odřenin a modřin včetně obrovské na stehnu, bolest hlavy a velký problém s chůzí. To mě ale od dalšího závodu neodradí :)." řekl Patrik.

 

1. místo: Petr Michalec

2. místo: Dušan Drdaj

3. místo: Roman Mňuk

Fotogalerie: Kolik pádů je moc pádů?

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz