Krásné 2. místo vybojoval Bohuslav Vaňous na MMČR Supermoto v Chebu

02.07.2014 12:04

Text Bohuslav Vaňous:

    Vše začalo skvěle, 1. seznamovací trénink v sobotu 28. 6., první kolo - jediná kaluž (od kropení) v terénu a tipněte si, kdo ji vytřel kombinézou. No jasně, že já! Samozřejmě jsem spadl na levé rameno, které ještě nemám zcela fit z kvalifikačního pádu v Sosnové – prostě skvělý začátek. Takže jsem se jel osprchovat, vzít druhou helmu a rukavice a tradáá další trénink. Vůbec mi to nešlo. Po třech týdnech nečinnosti jsem nemohl chytit rytmus.

    Neděle 29. 6. – volný trénink, jen asfalt – suché gumy a ještě k tomu téměř sucho – svezl jsem se pohodově a konečně díky radám Erika začal nacházet správné stopy. Výsledek – 1. místo – těsně před Starým (pozor moc jezdců na tento trénink nenastoupilo – takže není nutno přeceňovat tento výsledek).

    A pak to začalo. Déšť = mokrý terén (mokrá přední guma) a kvalifikace celkově 4. místo. Ve veteránech sice 2. místo, ale o vagón za Romanem Majerem. A déšť houstl – takže příprava na 1. jízdu byla celkem jasná – obě pneumatiky „na mokro“.

    Start 1. jízdy se mi povedl. Raketově jsem se dostal na 1. místo a v 1. zatáčce mírně „vyvezl“ všechny „mitasáky“. Stejně bleskově mě pak v terénu předjeli oba Majeři + Kajgr. V terénu jsem se šíleně trápil a byl jsem rád, že jsem to vůbec objel. Naštěstí ostatní na malých kolech na tom byli ještě hůře. Nakonec jsem byl asi 6., ale ve veteránech mi to přesto stačilo na 2. místo za Romanem Majerem.

    Druhá jízda byla lepší, protože to v terénu zdaleka tolik neklouzalo. Sice jsem odstartoval „až“ třetí, ale stále jsem se pohyboval celkem „vepředu“. Nakonec z toho bylo celkové 3. místo v rozjížďce. Ve veteránech jsem byl opět 2. za Romanem Majerem. Potěšilo mě, že jsem předjel v posledním kole Kajgra a hlavně to, že jsem v této rozjížďce zajel nejrychlejší kolo ze všech. "

 Slávkovi moc gratulujeme a děkujeme za reprezentaci týmu.

 

Fotogalerie: Krásné 2. místo vybojoval Bohuslav Vaňous na MMČR Supermoto v Chebu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz