Krásné 3. místo obsadil Nikola Pěnička v Jiníně

25.09.2014 10:29

    Konec závodů se blíží i v odvětví Enduro. Jak zvládl poslední závod sezóny Nikola Pěnička, čtěte dále.

    Text Nikola Pěnička:

    "Píši zřejmě poslední, letošní report ze závodu. O víkendu 20-21.9.2014 se jel závěrečný podnik MMČR v Endurosprintu v obci Jinín. Na tento závod jsem původně neměl v plánu ani jet z důvodu zranění kolene, nicméně bolest trochu ustoupila a tak  jsme na závody odjížděli v pátek odpoledne. Přibližně jsem věděl, co od tohoto závodu můžu očekávat. Jelikož jsem v sportovním centru mládeže, které má centrum právě v Jiníně, trať a okolí znám. Bylo jasné, že kluci z motocrossu budou mít navrch. 

    V sobotu jsem startoval v 10:00 a tak jsem si stihl projít trať ráno, jak jsem předpokládal, byla dost rychlá, využita mx trať, vedlejší pole a lesík okolo tratě. Sobotní závod se skládal z 9kol přičemž celé kolo byl jeden test cca 5minut. Již po prvním kole bylo vidět, že o třetí místo to bude boj s motokrosařem Martinem Kulhánkem. Nakonec z něj vyšel vítězně Martin. Na neděli nám zapršelo a změnil se směr trati. To pro mě bylo velké plus. Již první kolo jsem zajel o 14 vteřin rychleji a náskok se navyšoval kolo co kolo, mimo jednoho kdy jsem spadl. Takže v neděli 3. místo :). Tento podnik byl poslední v letošním roce, takže jsem skončil v celkovém pořadí na 3. místě v E1, 3. místě v junior do 20, 5. místo absolutní junior bez rozdílu kubatur.

    Rád bych opět poděkoval panu Zdeňkovi Horovi za skvělé tlumiče. A teamu REGION racing cz za podporu. 

    Za necelých 14dní nastupuji do nemocnice a čeká mě operace pravého kolene. Poté už se nejspíš letos nesvezu. Mockrát děkuji :)."

    Nikolovi mockrát děkujeme za reprezentaci týmu a gratulujeme k výbornému výsledku. Přejeme po operaci brzké uzdravení a rychlé hojení.

 

Fotogalerie: Krásné 3. místo obsadil Nikola Pěnička v Jiníně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz