Kroutil po roce na písku

05.10.2021 20:57

    Dalším závodem v pořadí byl pro Ondru Kroutila Offroad Maraton v Hodoníně. Naposledy zde jezdil před rokem, a proto byl na svůj výkon zvědavý. Zvládl se za tu dobu posunout dopředu? Dozvíš se v článku.

jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu :

18. 9. 2021

Název podniku :

Offroad Maraton - Hodonín

Kategorie :

Mistr E2

Celkové umístění: 

11. místo

 

    Pískovou dráhu na Pánově mám rád. Byl jsem tedy zvědavý, kam jsem se za rok od minulého závodu posunul.
    Jezdíme na podobné dráze v Hruškách, kde je podobný povrch. Před závodem proběhlo i zaváděcí kolo.
    Celou dobu už od startu jsem se koncentroval na techniku jízdy, jelikož je celá dráha písečná. Během závodu jsem držel stejné časy a snažil se je zlepšovat. Jelo se mi opravdu skvěle. Soustředil jsem se na každou zatáčku a na všechny úseky rozbité tratě, kterých tam bylo několik. Přibližně v polovině závodu jsme se dali dohromady s rivalem, a předjížděli se téměř až do konce. Stále jsem byl na 6. příčce. Bohužel při nájezdu do předposledního kola na mě začalo svítit hladové oko (benzín). Nestihl jsem však už dojet do tankovací zóny a s motorkou a suchou nádrží zůstat stát uprostřed dráhy. Musel jsem tedy zaběhnou pro kanystr a jízda pro mě skončila s 11. pozicí.
    Celkově mám ale ze závodu dobré pocity, protože jsem udělal velký krok od minulého roku, kde jsem se na pánovské trati doslova trápil. Děkuji teamu Region racing.

Text: Ondřej Kroutil

1. místo: Roman Krejci
2. místo: Tomáš Coubal
3. místo: David Pabiška

 

Fotogalerie: Kroutil po roce na písku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz