Kroutil si z Liberce přivezl bronz

21.05.2022 14:12

    Závod CAMS v Liberci. Skvělá organizace, krásná trať a nádherná příroda. "Krouťákovi" tento závodní víkend opravdu sedl. Více v článku.

Jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu :

7. 5. 2022

Název podniku :

CAMS – Liberec

Kategorie :

E2

Celkové umístění: 

3.místo

 

    Na závody v Liberci jsem se opravdu moc těšil. Vždy je tam skvělá organizace, dráha, zázemí a krásná příroda. Na startovním roštu nás stálo opravdu hodně a v první zatáčce se mi podařilo být čtvrtý. První tři kola jsem se zahříval a načítal trať, která mi opravdu sedla. Krásné rychlé pasáže na loukách, technické úseky v lesích a písková motokrosová dráha. Po pár kolech se mi podařilo předjet jezdce přede mnou a dostal jsem se na třetí pozici, kterou jsem si udržel až do konce prvního závodu.
    Do druhého závodu jsme nastoupili jako dvojce s Pavlem Kunešem. Dařilo se nám od začátku držet na prvních příčkách. Trať začínala být rozbitá a hodně se prášilo. Koncem závodu jsme měli technické problémy a propadli jsme se na sedmou příčku. Tímto bych chtěl Pavlovi poděkovat za krásný závod.
    Třetí závod byl druhý den v neděli. Nástup do závodu byl těžký, protože jsem měl boláky na rukách a prvních pár kol sem chtěl závod vzdát. Neměl jsem na motorkou kontrolu. V půlce závodu se bolest vytratila a já mohl začít závodit. Vybojoval jsem nakonec další třetí místo a z celého víkendu jsem si odvezl dvakrát bednu. Celý víkend byl náročný ale moc jsem si to užil
    Děkuji teamu REGION RACING.

Text: Ondřej Kroutil

1.  místo: Kučera Michal
2. místo: Láska Jiří
3. místo: Kroutil Ondřej (REGION RACING s.r.o.)

Fotogalerie: Kroutil si z Liberce přivezl bronz

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz