Kroutil vystřídal motorku za běžky

08.03.2022 19:44

    Zatímco si motorka dává pauzu v garáži, Ondra Kroutil vytáhnul běžky a provětral je v závodní stopě. Zúčastnil se totiž proslulé Jizerské padesátky. Jak se Ondrovi závod líbil, se dočteš v článku.

Jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu : 13. 2. 2022

Název podniku : Jizerská 50

Kategorie : Open

Celkové umístění: 2162. místo

    Na tyto závody jsem se dostal jako jezdec na divokou kartu. Přihlášku jsem totiž sehnal chvilku před startem! Trénink byl proto prakticky minimální. Na běžkách jsem se byl letos projet celkem dvakrát a dohromady jsem ujel snad jen 20 km. Vzhledem k tomu, že jsem se na závody moc nepřipravoval, bral jsem celý závod jako takovou výzvu a chtěl jsem závody hlavně doběhnout.
    Proběhla krátká rozcvička a hurá na to! Seřadili jsem se do šesté řady, do které mě přiřadili. Připadali jsme si jako sardinky v nálevu. Když se vystřelilo z pistole, všichni jsme začali pomalu šourat běžkami směrem dopředu, než se celé stádo rozjelo. Dokud se konvoj neroztrhal, první kilometry měly spíše zahřívací tempo. Nasadil jsem svoji příjemnou rychlost a až po 30 km jsem trochu zvolnil. V jednom sjezdu, který byl dokonce označený tabulí s třemi vykřičníky, bylo namrzlé podloží. Skupinka přede mnou se rozjela dolů a já za nimi. V půlce sjezdu jsem si všiml, jak skupinka padá jak šišky k zemi a mě se naštěstí povedlo tak tak vybruslit. Ke konci závodu jsem se už těšil na cílovou rovinku. Výborné občerstvovačky mi dodávaly energii, díky čemuž jsem si to hezky dotáhl do cíle.
    Organizaci celého závodu musím pochválit, akce byla perfektní.

Text: Ondřej Kroutil

 

Fotogalerie: Kroutil vystřídal motorku za běžky

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz