Kučera bodoval na juniorce

14.09.2022 14:09

    Míra Kučera závodil na MMČR juniorů a žen v Klukách u Písku. Trať mu od prvního momentu sedla, což potvrdil i svým pvním získaným bodem v juniorském mistráku. V článku si přečti, jaké z toho měl pocity.

Jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

20. 8. 2022

Název podniku :

MMČR juniorů a žen
Kluky u Písku

Kategorie :

125 2T

Celkové umístění: 

22. místo

 

    Trať v Klukách se mi docela zamlouvá. Tréninku byl opět ve znamení boje o to dostat se do závodu. Nakonec jsem obsadil 22. místo. Naštěstí kubaturu MX2 a 125 rozdělili a já se do závodu dostal. Bylo nás tam asi 6 v jedné vteřině, takže se daly určitě očekávat zajímavé závody.
    Po startu mě potkal pád hned v první zatáčce, takže jsem začínal z úplného konce startovního pole. O to víc jsem se snažil všechno dojet, což se mi povedlo a začal jsem se i posouvat dopředu. Bohužel od poloviny závodu mně ztuhly ruce a já začal zase ztrácet. Nakonec jsem dojel na 23. místě.
    Do druhé jízdy byl z mého pohledu start o poznání lepší, zhruba 17. pozice. Asi v třetím kole jsem udělal menší chybičku a hned se propadl o několik pozic vzad, což byla velká škoda. Snažil jsem se ale udržovat tempo a ke konci se mi povedlo poskočit ještě o jedno místo dopředu. V jízdě jsem obsadil 20. místo. Celkově mi to vyšlo na 22. místo.
    Z první jízdy jsem byl zklamaný, ale z té druhé jsem měl dobrý pocit. Konečně se mi podařilo urvat nějaký ten mistrovský bod :-)

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Vítězslav Marek
2. místo: Gazda Seweryn
3. místo: Václav Janout

 

Fotogalerie: Kučera bodoval na juniorce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz