Kučera bojoval na Novacupu v Trutnově

24.06.2021 15:40

    Míra Kučera bojoval na závodech Nova motocross cupu v Trutnově. Jak boj dopadl? Kdo vyhrál? Dozvíš se v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

Nova motocross cup Trutnov

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Na závody do Trutnova jsem se těšil. Šlo mi hlavně o trénink startů, což na Novacupu jde už v kvalifikaci, kde je ostrý start. Podařilo se mi být v první zatáčce jako pátý a tohle místo jsem si udržel až do konce závodní kvalifikace.
    Do první jízdy jsem odstartoval mezi prvními třemi jezdci, a to se mi dařilo držet až do půlky závodu, poté jsem trochu zvolnil, což mě stálo dvě pozice. V cíli 5.místo.
    Start v druhé jízdě byl jako přes kopírák, 3. místo jsem si udržel asi 4 kola, pak přišel propad o jednu pozici. Snažil jsem se co to šlo si už tohle místo udržet, ale když jsem začal dojíždět jezdce „o kolo“ zpět, mé představy o 4. místě se rozplynuly. Při předjíždění „kolečkářů“ jsem ztratil náskok před jezdci za mnou. Jeden pomalejší jezdec mě zbrzdil a už to bylo… Soupeři na 5. a 6. místě mě dojeli a v jedné ze zatáček předjeli. Snažil jsem se vydobýt si své 4. místo zpět, což se mi v jednu chvíli i podařilo, ale přeplněná trať a předjíždějící se jezdci, kdy jedech z nich před vámi upadne, udělali svoje. V cíli nakonec 6. místo. V celkovém hodnocení 5. místo.
    S výsledkem spokojený nejsem, ale závody to byly pěkné.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Marek Novák
2. místo: Dominik Rochl
3. místo: David Kadleček

Foto: archiv Míry Kučery, Lukáš Jandejsek, Lucka Hendrychová

Fotogalerie: Kučera bojoval na Novacupu v Trutnově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz