Kučera: "byla to taková náhlá smrt"

30.10.2022 11:32

    Míra Kučera vyrazil na poslední závod v rámci Nova motocross cupu, který se konal v Třemošnici. Už v kvalifikaci ho však zradila technika, kvůli čemuž nemohl pokračovat v jízdě. Podařilo se závadu spravit nebo musel Míra odjet předčasně domů? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

1. 10. 2022

Název podniku :

Nova Motocross cup
Třemošnice

Kategorie :

Junior 13 - 20 let

Celkové umístění: 

13. místo

 

    Seznamovací trénink byl dost krátký. V kvalifikační jízdě jsem se pohyboval na 5. místě. Dvě kola před cílem mi však najednou zhasla motorka a já ji tak musel tlačit do depa. Byla to taková náhlá smrt - motor zhasl a už jsem ho nenatočil.

    V depu jsme zjistili, že přestalo fungovat zapalování. Nejdříve to vypadalo dost beznadějně. Mysleli jsme si, že balíme a jedeme domů. Pak to ale mechanik (taťka) nějakým záhadným způsobem opravil a motorku dal dohromady.

    Nestihl jsem tedy první jízdu, ale do druhé jsem již díky taťkovi mohl nastoupit. Na start jsem najížděl z důvodu nedokončení kvalifikace jako poslední. Odstartoval jsem někde okolo 13. pozice. Na trati byl ideální terén, a tak se mi dařilo docela předjíždět. Postupně jsem se propracoval na 7. místo, a s tím taky závod dokončil.

 

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Viktor Pražák
2. místo: Matěj Holub
3. místo: Richard Skřejpek

 

Fotogalerie: Kučera: "byla to taková náhlá smrt"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz