Kučera: "dobrá zkušenost na blátě"

20.10.2022 15:09

    I když se chtěl zpočátku Míra Kučera vyhnout dešti a bahnu, stejně tomu neunikl. V Klášterci nad Orlicí tak na blátě nakonec získával dostatek zkušeností. Jak se k tomu vyjádřil? Dočteš se v článku.

Jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Novamotocross cup
Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Junior 13 - 20 let

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Původně jsem hledal nějaké závody, kde nebude moc pršet. To se mi nakonec nepovedlo, tak jsem byl alespoň rád, že jsme nezávodili tak daleko od domova.

    V tréninku jsme jezdili ve slušném bahně, ale i přes to se mi jelo docela dobře. V kvalifikačním závodě jsem obsadil 7. pozici.

    Do první jízdy jsem odstartoval výborně (snad poprvé v této sezóně). Pohyboval jsem se mezi první čtyřkou. Bohužel soupeř přede mnou hned v druhé zatáčce v koleji spadl a já se zaklínil do jeho motorky. Celé startovní pole se přes nás přehnalo a já odjížděl předposlední. Dařilo se mi předjíždět a posouvat se dopředu, ale bohužel mi postupně došly slídy. Brýle jsem musel sundat a dál bylo předjíždění obtížné. Do cíle jsem dojel na 9. pozici.

    Do druhé jízdy jsem odstartoval až za polovinou startovního pole. Zase jsem se prokousával k předním pozicím, ale opět byl velký problém s viditelností. Do cíle jsem dojel na 7. pozici. Byla to dobrá zkušenost na blátě.

 

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Dominik Rochl
2. místo: Jan Štach
3. místo: Richard Skřejpek

 

Fotogalerie: Kučera: "dobrá zkušenost na blátě"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz