Kučera na půjčené motorce

21.06.2022 10:23

    Na nově upravenou trať do Vranova zavítal i Pavel Kučera. Musel si však půjčit kamarádovu motorku, jejíž podvozel mu úplně nesedl a celý den s tím bojoval. V článku si přečti, co na to Pavel řekl.

Jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

29. 5. 2022

Název podniku :

Meteorit cup - Vranov u Brna

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Na závody do Vranova jsem se hodně těšil, protože se startovalo na úplně nové trati, která se mi hodně líbila. Během tréninku jsem se tedy spíše seznamoval, a to nejen s novou tratí, ale i s novou motorkou, kterou jsem měl půjčenou od kamaráda.
    Do první rozjížďky jsem odstartoval někde za první půlkou a prokousával se dopředu. Během jízdy jsem hodně bojoval s motorkou, protože mě absolutně nevyhovoval podvozek. V druhé poloviny jízdy jsem se spíš trápil, než vezl. Nicméně v cíli z toho bylo páté místo.
    Do druhého závodu byl můj start podobný. Trať už měla hodně rozbitý povrch, a i když jsem se snažil drát dopředu, moc se mi to nedařilo. Zhruba někde za polovinou jízdy mě z nefunkčního podvozku začaly strašně bolet záda a na motorce jsem nemohl pomalu ani stát. Rozhodl jsem se proto závod předčasně ukončit a z tohoto důvodu jsem byl v cíli poslední.

Text: Pavel Kučera

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Šimon Kohoutek
3. místo: Petr Jelínek

 

Fotogalerie: Kučera na půjčené motorce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz