Kučera Pavel: "Buď všechno nebo nic."

06.04.2022 09:12

    "Buď všechno nebo nic." To byl závod Chalupa cupu ve Smrku u Třebíče v podání Pavla Kučery. Nebyl to rozhodně závod za odměnu a náš jezdec musel zatnout zuby a pořádně zamakat. Jak to nakonec celé dopadlo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

2. 4. 2022

Název podniku :

CHALUPA DONOVAL HONTER CUP – Smrk u Třebíče

Kategorie :

Hobby MX2

 

    Na závody do Smrku se mi moc nechtělo kvůli velké zimě. Stejně jsem ale vyrazil. Tréninky probíhaly velmi dobře a jelikož byl ideální terén, tak jsem si je i užil.
    Co se týče kvalifikace, tak se mi podařilo zajet desátý nejrychlejší čas v kategorii hobby+open, v mojí kategorii Hobby MX2 mi to vyšlo na 3. místo.
    Úvodní rozjížďka neprobíhala podle mých představ, protože začalo chumelit a foukal studený vítr. Nepodařilo se mi odstartovat a hned v první zatáčce jsem, ne svoji vinou, upadl a ještě na mě spadl můj týmový kolega. Vyjížděl jsem jako poslední, a s velkou ztrátou. Hlavou mi proběhla jediná myšlenka: „buď všechno nebo nic“, nasadil jsem stíhací jízdu. Dařilo se mi předjíždět jednoho soupeře za druhým a do cíle jsem dojel na 3. místě ve své kategorii.
    Start do druhé jízdy byl opět hrozný, ale naštěstí už proběhl bez mého pádu, zpomalil mě však pád jezdce přede mnou. Opět jsem nasadil vysoké tempo a začal se dostávat na lepší pozice. Po pěkných soubojích mi to vyšlo v cíli na 2.místo, s čím jsem byl velice spokojený.
    V celkovém hodnocení 3.místo, které jsem si, myslím, zasloužil.

Text: Pavel Kučera

1. místo: Dan Zemánek
2. místo: Vojtěch Baláž
3. místo: Pavel Kučera (REGION RACING s.r.o.)

Fotogalerie: Kučera Pavel: "Buď všechno nebo nic."

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz