Kučera reprezentoval na MMČR Juniorů v Jiníně

18.06.2020 13:22

    První závod letošní sezóny MMČR Juniorů se konal 13.6. v Jiníně. Za REGION RACING zde startoval Míra Kučera. Jak se mu dařilo? Čti v článku! :-)

Datum závodu :

13.6.2020

Název podniku :

MMČR Juniorů

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění : 

29.místo

 

    "Jinínskou trať mám rád, takže jsem se těšil.  Množství aut v depu slibovalo hojnou účast . Nakonec se nás v moji kubatuře sešlo celkem 49 jezdců a to nejen z České Republiky, ale i z Maďarska a Rakouska. Bylo jasné, že budeme bojovat o pozici na startovní rošt hlavního závodu. Do kvalifikace jsem nastoupil s velkým odhodláním získat dobrou pozici. S čím jsem ale nepočítal bylo to, že moje motorka ztratí výkon a přesta jet téměř hned v prvním kole kvalifikace. Pohyboval jsem se na nepostupovém 41. místě. Nakonec, sám ani nevím jak, jsem zajel 36. nejrychlejší čas a tím jsem postoupil do hlavního závodu. Motorku jsme dali v pauze dohromady a já jsem se mohl konečně soustředit na jízdu. Plný rošt na startu vzbuzoval respekt a velké napětí.Vybírat si místo na startu jako 36. bylo nic moc, ale nějak jsem se s tím popral. V první rozjížďce se mi podařilo výborně odstartovat a pohyboval jsem se na 17. místě, což pro mě bylo výborné. Snažil jsem se udržovat nasazené tempo a neustále odrážel útoky jezdců za mnou, jel jsem se co to šlo a nakonec z toho bylo 25 místo. S tímto výsledkem jsem byl spokojený. V druhé rozjížďce se mi start tak nepovedl. Na začátku jsem se pohyboval okolo 26- 27 pozice, pak jsem byl dokonce 25, ale s přibývajícím časem mi docházely síly a jedna menší chybička mě stála 2 pozice. V předposledním kole se mi podseklo přední kolo a to mě stálo 4 pozice dolů. Do cíle jsem dojel jako 31. Celkově jsem se umístil na 29. místě." vyjádřil se k závodu Míra.

 

Za REGION RACING děkujeme za vzornou reprezentaci na mistrovských závodech!

1. místo: Julius Mikula

2. místo: Noel Zánocz

3. místo: Maxmilián Ernecker

Fotogalerie: Kučera reprezentoval na MMČR Juniorů v Jiníně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz