Kučera si na konto přičítá 4 mistrovské body

12.07.2021 10:24

    Míra Kučera závodil na MMČR v Jiníně. Na konto si připsal 4 mistrovské body. Více v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

19.6.2021

Název podniku :

MMČR Juniorů – Jinín

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

23. místo

 

    Do Jinína se docela těšil a trať mám rád. Letos jsem v Jiníně ještě netrénoval, tak nebylo jasné jak se s tratí vypořádám. Opět byla hojná účast jezdců. Startovalo nás v kategorii 50, takže už jen dostat se do kvalifikace byl oříšek. Probíhala ve vysokém tempu a mě se moc nedařilo. Zadařilo se mi zajet jen jedno jediné rychlé kolo a i tak to vyšlo až na 30. místo.
    Do první jízdy jsem odstartoval na 15. místě, což bylo super. Pohyboval jsem se na bodovaných místech, bohužel jsem každé kolo ztratil jednu pozici, ale od čtvrtého kola jsem se chytil s tempem soupeřů a udržoval 18. příčku. Náročný závod. Bylo nutné neustále odrážet útoky za mnou, když už to vypadalo že 18. místo udržím, tak dvě zatáčky před cílem jsem se o místo propadl. Byla z toho 19. pozice.
    Do druhé jízdy mi start vyšel ještě lépe a v prvním kole jsem se pohyboval na 12. místě, ale v jedné ze zatáček jeden ze soupeřů za mnou nedobrzdil do zatáčky (teda myslím si to…) a tvrdě mi narazil do předního kola a já vypadl z najeté koleje, následoval propad asi o 8 pozic – škoda. Naštěstí jsem byl v pořádku a zařadil jsem se opět na hranici 20. příčky. Tam jsem se propadal a zase posouval na 20. bodované místo. To jsem od 5 kola tvrdě bránil až do posledního kola, kdy se mi ještě podařilo se posunout o místo vpřed na 19. místo.
    Celkově z toho bylo 23. místo a 4 mistrovské body. Trochu mě mrzela ta ztráta pozice v druhé jízdě, ale z výkonu jsem byl spokojený.

Text: Míra Kučera

Fotogalerie: Kučera si na konto přičítá 4 mistrovské body

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz