Kučera splnil očekávání

17.11.2021 15:17

    Míra Kučera patří do patnáctky nejlepších juniorů v České republice, čímž splnil cíl, který si dal na začátku této sezóny. Jak se mu tedy na posledním podniku MMČR juniorů dařilo? Dozvíš se v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

9. 10. 2021

Název podniku :

MMČR junior - Hradiště u Klatov

Kategorie :

Profi

Celkové umístění: 

15. místo

 

    Trať v Hradišti je docela krátká a dost zde záleží na startu. V tréninku a kvalifikaci se bojovalo o každou setinu, takže jsem se snažil si najít ideální stopu.
    Do první rozjížďky jsem odstartoval okolo 11. místa. Byla to docela tlačenice a pozice se během jízdy docela měnily. Postupně jsem ale nějaká místa ztratil a do cíle dojel na 14. pozici. S výsledkem jsem však spokojený.
    Druhá rozjížďka pro mě začala velmi podobně, opět na 11. místě. Na této pozici jsem se první 2 kola držel, ale při jednom souboji jsem bohužel hned několik pozic ztratil. Ke konci závodu ještě jeden ze soupeřů v jednom z nepřehledných úseků těsně přede mnou upadl a já se mu nestihl vyhnout. Za mnou jedoucí jezdec taky skončil na zemi. Naštěstí jsem z té hromady vyjel jako první, sice s mírným propadem, ale jízdu jsem dokončil na 16. místě. Celkově z toho byla 15. pozice.
    V celkovém hodnocení mistrovství republiky juniorů jsem obsadil 15. příčku, což byl i cíl, který jsme si stanovili na začátku sezóny. S umístěním jsem docela spokojený, i když jsem občas pomýšlel na lepší umístění. V průběhu sezóny bylo jasné, že jakékoliv místo v první dvacítce bude vynikající.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Jakl Jakub
2. místo: Kučeřík Dominik
3. místo: Zimek Přemysl

 

Fotogalerie: Kučera splnil očekávání

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz