Kučera v oblíbených Heřmanicích

21.09.2022 11:26

    Na Chalupa cupu v Dolních Heřmanicích závodil Pavel Kučera. Závodem ho provázelo pár komplikací, ale nakonec si dokázal vybojovat celkové třetí místo. Více se dozvíš v článku.

Jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

10. 9. 2022

Název podniku :

Chalupa cup
Dolní Heřmanice

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Na závody do Heřmanic jsem se těšil, protože mám místní trať hodně rád a sedí mi.

    Při ranních trénincích se na blátě rozjížděla trať a najížděla se rychlá stopa. V kvalifikaci se mi moc nedařilo, jelikož se mně vždycky někdo zapletl pod kola nebo mi v rychlé jízdě bránily žluté vlajky. Nemohl jsem tak zajet rychlé kolo podle svých představ.

    Do první rozjížďky byl můj start špatný, ale rychle jsem se dostal na 3. místo a začínaly boje o 1. místo. Během jízdy proběhla spousta soubojů a já tak dojel do cíle na 2. místě.

    Druhá rozjížďka pro mě začala už dobrým startem, ale ve druhém kole jsem z prvního místa spadl. Se mnou šel k zemi ještě jeden jezdec a zasekly se nám do sebe motorky, proto jsem nemohl svoji motorku zvednout. Vyjížděl jsem tedy z posledního místa a za chvilku dohnal skupinu jezdců a snažil se jí předjet. Jeden z jezdců mě blokoval celý závod a já tak do cíle dojel na 6. místě.

 

Text: Pavel Kučera

1. místo: Ondřej Osička
2. místo: Josef Vala
3. místo: Pavel Kučera (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Kučera v oblíbených Heřmanicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz