Kučera závodil na Novacupu v Rudníku

21.08.2020 08:52

    Bláto a hluboké koleje. Největší výzva pro závodníky, kteří startovali dopoledne na Nova motocross cupu v Rudníku. Mezi nimi byl také náš jezdec Míra Kučera. Jak ten se s tím popasoval? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

15.8.2020

Název podniku :

Nova Motocross Cup - Rudník

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění : 

5. místo

 

    "Do Rudnické rokle jsem se těšil. Den před závody opravdu silně pršelo, takže bylo jasné, že si "užijeme" závody na blátě. Ráno nás přivítala mlha, že by se dala krájet. Bláto, přesně jak jsme očekávali, některé zatáčky nešlo téměř projet. Vyjela se suchá stopa a hluboké koleje, nejen v zatáčkách. Ve spojení s rychlou tratí to bylo celkem náročné.
    V Nova motocross cupu se kvalifikace jede formou závodu, ta se mi docela povedla. Dojel jsem na 6. místě.
    V první jízdě jsem odstartoval celkem slušně, okolo 6. místa, ale po první zatáčce jsem vyjel z ideální stopy. V hlubokém blátě motorka ztratila rychlost a já se propadl o dalších 5 míst. Snažil jsem se co to šlo, ale předjíždět na trati plné kolejí nebylo jednoduché. Nakonec se mi podařilo propracovat se na místo 7. Soupeř přede mnou si držel ideální stopu a i když to kolikrát vypadalo, že ho v některé ze zatáček zdolám, tak se mi to nepovedlo. Trochu zklamaný jsem dojel do cíle.
    Do druhé jízdy jsem odstartoval výborně, podařilo se mi udržet se v ideální stopě i  po první zatáčce. Byl jsem na 4. místě a držel si tempo s jezdci přede mnou, což bylo vynikající. Věděl jsem, že mám několik rychlých jezdců za sebou, a tak jsem se snažil co nejvíce poodjet. Vedoucí jezdec udělal v jedné ze zatáček chybu a já se posunul na místo 3., tempo bylo opravdu vysoké a já cítil tlak za mnou. Později mě jeden soupeř předjel a po moji menší chybě jsem se propadl na 5. místo. Při předjíždění jezdců „o kolo“ jsem využil rychlejší stopu a posunul se zpět na místo 4., a tak dojel i do cíle. Se svojí jízdou jsem spokojený, celkově mi to vyšlo na 5. místo." řekl Míra.

 

1. místo: Jiří Halama

2. místo: Jiří Klejšmíd

3. místo: Dominik Rochl

Fotogalerie: Kučera závodil na Novacupu v Rudníku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz