Kučera závodil v Opatově

05.06.2022 18:59

Dalším závodem Pavla Kučery byl Meteorit cup v Opatově u Svitav. Jeho výkon však stále ovlivňovaly jak pády soupeřů, tak pády vlastní. Co se v Opatově dělo, se dočteš v článku.

Jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

15. 5. 2022

Název podniku :

Meteorit cup - Opatov u Svitav

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Trať v Opatově patří mezi moje nejoblíbenější tratě, takže jsem se na závody hodně těšil.
    Během tréninku se mě pořád někdo motal do cesty, takže jsem si ani pořádně nenajel trať.
    Ani závody nedopadly podle mých představ. Po prvním startu mě jezdec před první zatáčkou spadl pod kola, což mě úplně zastavilo. Než jsem se rozjel, tak jsem vyjížděl z posledního místa a do cíle po velkých soubojích dojel jako čtvrtý.
    Po první zatáčce v druhé jízdě přede mnou opět někdo spadl a já musel jít tvrdě na brzdy. Kvůli tomu jsem jel opět někde ze zadních pozic. Během závodu jsme pak ve čtveřici bojovali právě o čtvrtou pozici, kterou se mi nakonec podařilo uhájit. Chvíli na to, co jsem se přiblížil k třetímu jezdci, jsem bohužel upadl a propadl se tak na šestou pozici. Takže opět následovaly souboje o čtvrtou pozici, kterou jsem nakonec získal a skončil tak i v celkovém hodnocení.

Text: Pavel Kučera

 

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Martin Pácha (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Ondřej Osička

 

Fotogalerie: Kučera závodil v Opatově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz