Kuneš na startu poprvé v barvách Regionu

08.06.2021 12:37

     Pavel Kuneš poprvé startoval za REGION RACING. Jak vypadal závod v Šiklově Mlýně? Dozvíš se v článku.

Datum závodu :

5.6.2021

Název podniku :

CAMS – Šiklův Mlýn

Kategorie :

E3

Celkové umístění: 

19.místo a 10.místo

 

    Před závody jsem se snažil sedět na motorce 2-3x do týdne, jako poslední trénink před prvním startem bylo týmové soustředění REGION RACING.
    V sobotu jsem byl v totálním stresu a do závodu jsem vstoupil špatně. Důvodem byla psychika – dopadla na mě tíha prvního závodu v licencích, hlavu jsem měl jinde a podle toho taky vypadala celá moje jízda. V cíli z toho bylo 19. místo. Chtěl jsem ten samý den odjet ještě závod dvojic, společně s týmovým kolegou Ondrou Kroutilem, ten ale bohužel při našem závodě spadl a pochroumal si ruku. Když jsme pak večer v depu společně diskutovali, zjistili jsme, že naše časy by dali na bednu, takže nás neúčast o to víc mrzela. Tímto bych rád Ondrovi popřál brzké uzdravení.
    V nedělním závodě mi šlo jen o to, abych se soustředil na techniku jízdy a vydržel 2 hodiny stejné tempo. To se mi nakonec povedlo. I přes to, že jsem na startu zaspal a pohyboval se okolo 15. místa, postupně jsem zrychloval. Okoukal jsem dobré stopy od rychlejších kluků a posunul se až na 7. místo. Bohužel, v posledním kole mě potkal velký pád. Do cíle jsem dojel na 10. místě.
    Svoje první závody hodnotím velice kladně, hlavně nedělní jízdu jsem si užil. Děkuji za podporu mojí rodině, kamarádům, co přijeli a fandili na trati. A hlavně děkuji rodině REGION RACING, která je mi oporou při mé první sezóně. Jedeme dál! Čeká nás Rudnická rokle.

(text: jezdec Pavel Kuneš)

Fotogalerie: Kuneš na startu poprvé v barvách Regionu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz