Kuneš odjížděl z Liberce s úsměvem na tváři

23.05.2022 09:16

    Pavel Kuneš závodil na CAMS v Liberci a opět si vybral dvouhodinovku. Co na tom, že je v této sezóně vůbec jezdit nechtěl. Byly to nejhezčí závody na kterých dosud byl. Jak se mu dařilo se dozvíš v článku.

Datum závodu :

7. 5. 2022

Název podniku :

CAMS – Liberec

Kategorie :

E3

Celkové umístění: 

12.místo

 

    Na další závody jsem se vydal do Liberce na seriál MČR Cross Country. Závody jsem absolvoval se svým týmovým kolegou Ondrou Kroutilem a hned po příjezdu jsme prošli pár úseků trati a věděli jsme, že nás čekají rychlé a krásné závody. Opět jsem jel dvouhodinovku, kterou jsem vůbec letos jezdit nechtěl. Nastavil jsem se znovu na to, že musím odjet dvě hodiny v kuse tak, abych zajížděl podobné časy na kolo, a hlavně se neunavit hned po startu. Starty se mi letos k podivení všech docela daří a v první zatáčce jsem byl okolo 3-4. místa. Nechtěl jsem opakovat scénář ze Šiklova mlýna, takže jsem zvolnil a jel si svoje tempo. Závod ubíhal rychle, protože trať byla krásně namotaná, rychlé pasáže po loukách i technické pasáže v lese. Po hodině jsem měnil brýle a předjelo mě asi 4-5 závodníků. Nakonec z toho padlo 12. místo. Jsem velice spokojený s výkonem, protože na 5.místo byla ztráta asi 9 minut, což je super výsledek v licencovaných jezdcích, hlavně jsem spokojený, že všechny kola jsem zajížděl podobné časy a ještě bych našel rezervu kde potahat. Veliké poděkovaní patří pořadatelům, protože od přejímek až po trať bylo vše suprově připravené a byli to asi nejhezčí závody na kterých jsem dosud byl. Děkuji také rodině, fanouškům na trati a Regionu za podporu.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Jan Havlík
2. místo: Miroslav Janouch
3. místo: Richard Frištenský

Fotogalerie: Kuneš odjížděl z Liberce s úsměvem na tváři

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz