Kuneš poprvé na motokrosu

07.11.2021 20:21

    Pája Kuneš zaměnil enduro za motokros a úplně poprvé se zúčastnil motokrosového závodu. Jak se mu mezi krosáky jezdilo a jakého výsledku se dočkal. Dočteš se v článku.

jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

23. 10. 2021

Název podniku :

Poslední tankování - Zvole

Kategorie :

Hobby B

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Jelikož mám stále zraněné koleno, chtěl jsem jet spíše tréninkově, zkusit co to vydrží a nevydrží. Koleno jsem na doporučení doktora podvázal a pevně upevnil do chráničů. Navíc jsem jel na úplně nové endurové motorce, na kterou nejsem zvyklý, a tak to byla po obou stránkách premiéra. K tomu se jednalo o můj první závod v motokrosu. Před závody ještě přijel i náš týmový jezdec Luky Pišl a jel se mnou v kategorii. Probrali jsme proto trať a užili jsme si spolu super závodní den. Velké poděkování patří taky pořadatelům, že na malé trati dokázali udělat takové pěkné závody.
    V trénincích jsem načítal trať a snažil jsem se okoukat, jaké stopy jezdí Luky, protože přeci jen má víc zkušeností s motokrosem než já. Na kvalifikaci byla už trať jak beton, povedlo se mi odstartovat dobře a vybojoval jsem 4. místo. Nutno říct, že v posledním kole upadl klučina přede mnou.
    Start do první rozjížďky se mi nepovedl vůbec, kolo prohrabalo a já se ocitl na chvostu. Nebylo moc míst, kde se dalo předjíždět a Lukáš nastolil vražedné tempo. Než jsem předjel pár kluků, první skupina v čele s Lukym už měla velký náskok. Nakonec 9. místo.
    Do druhého závodu jsem nestihl přijet na rošt včas a musel jsem startovat z druhé řady. Před druhou rozjížďkou zapršelo a trať vypadala jako led. Nechtěl jsem proto riskovat a jel jsem na jistotu a fandil jsem na dálku Lukymu, který nakonec vyhrál. Tímto mu chci pogratulovat a poděkovat za závodní rady.
    Nakonec mi to dalo na celkové 6. místo, s výsledkem jsem spokojený a užil jsem si moc fajn den. Děkuju za podporu mému týmu Region Racing a všem co na závodech byli.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Lukáš Pišl (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Radek Šramar 
3. místo: Marcel Středa

 

Fotogalerie: Kuneš poprvé na motokrosu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz