Kuneš poprvé na nejvyšším stupínku

15.11.2022 16:53

    Pavel Kuneš opět vystřídal enduro za motokros a vyrazil na Poslední tankování do Zvole. Očividně mu to tam sedlo a domů odvážel trofej za první místo. jak jeho celý den probíhal, se dočteš v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

8. 10. 2022

Název podniku :

Poslední tankování - Zvole

Kategorie :

Hobby

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Na další závod jsem vyrazil do Zvole na Poslední tankování. Místní motokrosovou trať znám, Této akce jsem se zúčastnil i minulý rok a hodně jsem se těšil, že zase vystřídám enduro za motokros.

    V tréninku jsem si načítal trať, která měla oproti minulému roku pár změn. Snažil jsem si najít nejlepší stopy a chytit tempo.

    Do obou rozjížděk jsem měl otřesné starty, nicméně jsem se hned v prvních 2-3 zatáčkách dokázal dostat do čela. Obě rozjížďky jsme si to rozdávali především s Jirkou Loufkem. Nahoru dolů, loket na loket, prostě pořádný motokros. Nakonec se mi podařilo první rozjížďku odjet na 2. místě.

    Druhou rozjížďku jsem jel na risk a ukořistil jsem svoje poprvé, kdy jsem se postavil na nejvyšší stupínek. Závody jsem si užil a potkal spoustu známých jezdců. Poděkovaní patří především Láďovi Řezníčkovi za cenné rady a Sebiku Meierovi za úpravu tratě, která byla ve výborné kondici. Díky patří také mému týmu Region racing za podporu, kterou mi dává.

 

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Pavel Kuneš (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: -
3. místo: -

 

Fotogalerie: Kuneš poprvé na nejvyšším stupínku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz