Kuneš si losoval spolujezdce

08.09.2022 20:42

    Pavel Kuneš byl pozván na Memoriál Sváti Knapa, který se konal v Lázních Bělohrad. Šlo o závod dvojic a zvláštností bylo, že si každý závodník losoval náhodného spolujezdce. Koho si "vytáhl" Pavel? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

29. 8. 2022

Název podniku :

Memoriál Sváti Knapa
Lázně Bělohrad

Kategorie :

-

Celkové umístění: 

2. místo

 

    V průběhu enduráckých prázdnin jsem byl pozván na Memoriál Sváti Knapa do nedalekých Lázní Bělohrad. Na trati jsem jel pouze jednou a to v rámci tréninku na enduro asi před rokem. Trať jsme tehdy pouze projeli. Když mě kluci z týmu Skrbee racing pozvali, věděl jsem, že konkurence bude dobrá. Bral jsem to hlavně jako trénink na nadcházející závody, ve kterých mi jde o celkové umístění. Tímto bych chtěl poděkovat Lukášovi Skrbkovi a Luborovi Krausovi za pozvání a za uspořádání závodů. Celý den byl v přátelském duchu a opravdu dobře zorganizovaný.
    Před začátkem závodů jsem se dozvěděl, že se pojede 2 hodiny v losované dvojici. Takže nás před startem čekalo losování dvojic asi ve 40 jezdcích. K mému štěstí jsem měl dobrou ruku a vybral si Raďu Pajera, o kterém vím, že jede dobře. Horší bylo, že na mě přišel trochu tlak, abych tlačil a nezkazil mu závody. Je to přeci jen jezdec, který jezdí mistrák v enduru. V trénincích jsem načítal trať, která byla z půlky endurová a z půlky motokrosová. Z jejího profilu jsem byl nadšený, protože přesně takové tratě mám rád a jede se mi na nich dobře. To se potvrdilo i v závodě.
    S Radimem jsme se domluvili, že bude startovat on, jelikož má víc zkušeností a je lepší jezdec. Střídání bylo ustanoveno po 3 kolech. Radim nezklamal a předával mi na první pozici. Po prvním střídání jsme se stále drželi na první pozici. Trať se mi líbila a hodně jsem tlačil na pilu, někde možná až moc. Při druhém střídání už mě dojel domácí motokrosař Kraus a nekompromisně mě předjel. Snažil jsem se alespoň dotáhnout svoje střídání s malou ztrátou, nicméně tam se závod rozhodl. Zbytek jízdy už jsme bohužel kluky nedojeli. Problém mi dělali především okolečkáři, které jsem dojel v enduro pasáži, nedokázal jsem jim to tam takzvaně "poslat", protože jsem se bál zbytečného pádu. Takže jsem je předjížděl na motokrosu nebo ve sjezdech.
    Nakonec to klaplo na 2. místo. Ještě bych chtěl moc poděkovat Radimovi Pajerovi za úžasnou spolupráci a za spolujízdu. Jelo se mi hodně dobře a už jsem jel tak, jak bych chtěl jet. Druhý závod po sobě a hned druhá bedna, takže za mě velká spokojenost. Kluci, kteří měli ještě sílu si pak střihli závod do vrchu, kde jsme se všichni hodně zasmáli a pro diváky to bylo atraktivní. Děkuji mému týmu Region racing za podporu v této sezóně, která je pro mě zatím co se týče výsledků nejlepší. Snad to potvrdím i na dalším závodě.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Kraus - Duleba
2. místo: Kuneš - Pajer (REGION RACING s.r.o. - Racing Team Černý Důl)
3. místo: -

 

Fotogalerie: Kuneš si losoval spolujezdce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz