Kuneš letos prostě válí

23.09.2022 16:47

    Pavel Kuneš zažívá prozatím tu nejúspěšnější sezónu ve svojí kariéře. Tentokrát vyrazil na další závod dvojic do Bystré nad Jizerou a s výsledkem byl vzhledem k okolnostem velmi spokojený. Více si přečti v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

16. 9. 2022

Název podniku :

Acerbis Mefo CUP
Bystrá nad Jizerou

Kategorie :

Dvojice

Celkové umístění: 

17. místo

 

    Dalšího závodu, kterého jsem se zúčastnil, byl seriál dvojic Acerbis Mefo CUP. Tentokrát jsem nejel se svým kolegou Ondrou Kroutilem, ale s Lukášem Skrbkem z týmu Skrbee Racing.

    Před závody jsem prošel cca 3/4 trati, abych nejel na oči. Startoval jsem jako druhý, protože mi starty až na Polsko vyloženě nešly, takže jsem nechal startovat Lukáše.

    Trať v Bystré patří k mým neoblíbenějším. Bohužel po startu jsme se pohybovali na chvostu, nicméně Lukáš ztrátu dojel hned v prvním kole. Celou jízdu jsme se snažili co nejvíc tlačit... Ale předjíždět 15-20 lidí v kole není moc dobré a hodně mě to zpomalovalo. Dokonce jsem se uchýlil i k tomu, že jsem na závodníky o kolo začal křičet. Tohle však nemám normálně ve zvyku.

    Nakonec z toho padlo 17. místo, což vzhledem k okolnostem na trati považujeme za dobrý výsledek. Trať byla opět výborně připravená. Nechyběly rychlé úseky na polích, ani ty technické v lese. Závody jsem si užil a těším se na další. Děkuji Regionu za podporu v této sezóně, která se zatím zdá být mojí stěžejní.

 

Text: Pavel Kuneš

1. místo: -
2. místo: -
3. místo: -

 

Fotogalerie: Kuneš

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz