Kuneše nic neodradí

16.09.2021 20:00

    Pája Kuneš závodil na ECC v Bystré nad Jizerou. Navzdory komplikacím si závody náležitě užíval. Více se dočteš v článku.

jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

12. 9. 2021

Název podniku :

ECC Bystrá nad Jizerou

Kategorie :

MČR II

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Trať byla namotaná většinou v lese, kde byly pasáže s kameny, výjezdy, sjezdy, písek a dále dvě pasáže na loukách, kde se dalo dobře odpočívat. Prostě všechno, co má být na CC závodech. Trochu jsem se bál, aby vydrželo rameno na celé dvě hodiny. Nakonec všechno vyšlo v pohodě a závody jsem si opravdu užil.
    Poprvé v sezóně se mi povedl start a pohyboval jsem se okolo 3.-4. místa. Bohužel jsem si trať nestihl před závodem projít, a tak jezdci, co jeli předchozí den, měli výhodu. Pár jezdců mně předjelo už v prvním kole. Dvě další kola jsem si hledal stopu, načítal trať a ve třetím jsem začal zrychlovat a předjíždět okolkáře z nižších kategorií. V kole posledním se mi na kamenné části před cílem podařilo píchnout přední kolo, a proto jsem dojížděl závod "na kochačku". Paradox byl, že mě asi v půlce závodu začalo něco píchat na předloktí levé ruky. Myslel jsem si, že mě asi někde trefila větvička, pokračoval jsem tedy dál. Po závodě jsem z dresu vyklepal vosu, která mi nadělila šest žihadel. Nakonec jsem byl zklamaný, že závod netrval déle. Jízda mě opravdu bavila a užíval jsem si každou zatáčku, i přes trable se spolujezdcem a předním kolem. Rozhodně zatím nejhezčí závody v sezóně.
     Děkuji za podporu mému týmu Region racing a všem, co na trati fandili.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Tomáš Trubička
2. místo: Radek Pabiška
3. místo:

 

Fotogalerie: Kuneše nic neodradí

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz