Kunešova srdcovka

18.11.2021 15:18

    Pája Kuneš se zúčastnil závodů na louce ve Vítězné. Před dvěma lety se zde konal jeho úplně první závod na motorce, takže se sem každý rok nepochybně rád vrací. V článku si můžeš přečíst, jak se Pavlovi jezdilo.

jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

30. 10. 2021

Název podniku :

Poslední tankování - Vítězná

Kategorie :

Rychlá

Celkové umístění: 

-

 

    Na tuto událost jsem se těšil celý rok. Vítězná je moje srdcovka, jelikož jsem zde absolvoval před dvěma lety můj úplně první závod na motorce. Velké poděkovaní patří Honzíkovi Vodochodskému, který pro nás tuto událost pořádá. Celá akce je hlavně o tom popovídat si s kamarády o sezóně, dobře se najíst a trochu si zazávodit.
     V závodě jsem dal na radu nejlepšího enduro jezdce Regionu Ondru "nevybroušeného diamantu" Kroutila, který mi poradil cituji "nastupuj pomalu, ale vystupuj rychle". Tato jeho taktika se osvědčila v Šiklově mlýně, ovšem tady neměla svůj efekt.
    Na začátku se rozdělí jezdci do skupin: rychlí, pomalí, veteráni, vintage a děti. Jelikož jsem byl dost unavený z týmového soustředění, přihlásil jsem se do pomalých. Nicméně po trénincích mě pořadatel přehodil do rychlejší skupiny, kde jeli borci, co jezdí mistráky v motokrosu, Evropu a šestidenní v enduru. První rozjížďku jsem dokončil někde v půlce, druhá dopadla podobně. Místy se jednalo o "Loukokros", který byl po trénincích tak rozbahněný, že výfukové koleno mojí motorky fungovalo spíš jako radlice.
    Nicméně závody jsme si všichni užili a těším se na příští rok. Poděkování patří pořadatelům za velice přátelskou atmosféru v depu i na trati, kde opravdu nikdo nic nehrotil. Děkuji i Region racing teamu za podporu, kamarádům a rodině za podporu v mojí první opravdové sezóně.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Jakub Hroneš
2. místo:
3. místo:

 

Fotogalerie: Kunešova srdcovka

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz