Lačňák a jeho první sezóna v barvách REGIONU

25.08.2021 12:05

    Karel Lačňák tuto sezónu závodí poprvé za náš tým REGION RACING. O průběhu některých jeho závodů se dočteš v článku.

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

20.6. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Smrk

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

4. místo

    Na závody do Smrku jsem se těšil. Na motorce jsem se cítil skvěle. První rozjžďku se mi podařilo odstartovat dobře a dostal jsem se na druhé místo. Bohužel se mi to nepodařilo udržet. V cíli 3. místo. Start do druhé jízdy byl o něco horší, někde kolem 7. místa. Ačkoliv jsem se snažil vydobýt si lepší pozici, jezdec přede mnou mě parádně ohodil vodou a já nic neviděl. V cíli sedmé místo.

Datum závodu :

3.7. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Vranov

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

10. místo

    Z otočené tratě jsem neměl dobrý pocit a první trénink jsem věnoval pouze seznamování se s touto novinkou. V úvodní rozjížďce se mi vůbec nepodařil start a jelikož je trať otočená, špatně se hledají místa na předjíždění. Před startem druhé jízdy jsem si řekl, že prostě musím dobře odstartovat a to se mi i povedlo, ale hned za roštem mi motorka zhasla a než jsem znovu nastartoval, odjížděl jsem jako poslední. V cíli 9. místo.

Datum závodu :

10.7. 2021

Název podniku :

Meteorit cup – Dolní Heřmanice

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

6. místo

    Na závody do Dolních Heřmanic jsem se těšil. V tréninku mě jízda bavila a poměrně se i dařilo. Start do první jízdy klasicky nevydařený, byl jsem snad někde kolem půlky startovního pole. Naštěstí jsem chytil dobré tempo a měl dost sil na předjíždění. V cíli osmé místo. V druhé rozjížďce byl můj start o něco lepší než ten první. Opět jsem se dostal rychle do tempa. V cíli 6. místo.

Datum závodu :

18.7. 2021

Název podniku :

SMS Morava - Vranov

Kategorie :

Hobby open

Celkové umístění: 

8. místo

    Už jsem si zvykl na nově otočenou trať a relativně mě i bavila, cítil jsem se dobře. Byl to můj první start v kategorii Hobby open a překvapilo mě, že se mi dařilo předjíždět dost jezdců. Start do první jízdy byl dobrý, ale hned v druhé zatáčce jsem šel k zemi, protože nám to dost nakropili, než jsem to zvedl a srovnal řídítka, tak byli všichni pryč. Říkal jsem si, že nemám šanci je dojet, ale nasadil jsem dobré tempo a hned za dvě kola jsem dotáhl poslední jezdce. Díky dobrému tempu a délce času rozjížďky se mi dařilo předjíždět jednoho jezdce za druhým. V cíli osmé místo. V druhé jízdě byl můj start horší a zasekl jsem se za jezdci, kteří mě brzdili, nešlo mi je předjet. Trvalo mi dvě kola, než jsem se před ně dostal a chytil lepší tempo. Do cíle jsem dojel opět na osmém místě. Na to, že jsem v této kategorii startoval poprvé, jsem s výsledkem spokojený.

Datum závodu :

24.7. 2021

Název podniku :

Chalupa cup – Dolní Heřmanice

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

2. místo

    Na závody do Dolních Heřmanic jsem se těšil, tamní trať mám rád a ještě navíc jsem udělal změnu na podvozku motorky, byl jsem zvědavý jak to bude fungovat. První trénink mě hodně bavil, hlavně jak byl nachystaný povrch. Start do úvodní rozjížďky se mi povedl, byl jsem na druhém místě hned v závěsu za prvním a poměrně mi překážel. Čekal jsem na příležitost k předjetím, která přišla na proskakovácích a vytvořil jsem si náskok. I přes to, že jsem moc nezvládal nátlak vést startovní pole a dělal hodně chyb, včetně vyjetí z tratě, jsem dojel do cíle na prvním místě. V druhé jízdě byl můj start také poměrně vydařený. Byl jsem na třetím místě a tlačil na jezdce před sebou. Podařilo se mi ho předjet, jenže jsem udělal chybu a hned mi to zase vrátil. Tak mi to vzalo vítr z plachet, že už jsem se do dalšího boje nepustil a dojel za ním na krásném třetím místě. V celkovém hodnocení mi to vyšlo na druhé místo za což jsem velmi rád, je to zatím můj nejlepší výsledek za REGION RACING team.

Datum závodu :

31.7. 2021

Název podniku :

Chalupa cup – Vílanec

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

12. místo

    Na závody do Vílance jsem jel docela s nechutí, protože vím, jak bývá trať nachystaná, nebo spíše nenachystaná. Navíc je úzká, špatně se předjíždí a celkově mě prostě nebaví. První trénink proběhl docela dobře, jen jsem nemohl chytit dobré tempo. Později, když jsem viděl, jak špicově nám to nakropili, tak jsem si řekl, že bych raději snad ani závod nejel. Jediným cílem tedy bylo – dojet do cíle vcelku. První rozjížďku se mi nedařilo se dostat do tempa a druhou už jsem odjel jen proto, abych nepřišel o moc bodů, takže jsem spíše jen kroužil, než tahal za plyn. Podle toho také vypadalo moje celkové hodnocení závodu. Upřímně doufám, že pořadatel dodrží, co slíbil a snad už se tam nic nepojede, protože dle mého názoru to není trať pro závody.

Fotogalerie: Lačňák a jeho první sezóna v barvách REGIONU

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz