Lačňák na domácí trati

27.08.2021 15:52

    Karel Lačňák bojoval na domácí trati v Karlíně. V článku se dozvíš, jak se mu tam dařilo.

Jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

15. 8. 2021

Název podniku :

Chalupa Donoval Cup Karlín

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Karlín je moje domácí trať, takže jsem se na závody dost těšil.
    První trénink jsem si užil a musím uznat, že mě bavil nejvíc z celého dne. V závodních rozjížďkách jsem spíše bojoval s neúnosným teplem. Kvalifikace se jela stylem závodu, protože pořadatel neměl dostatek krabiček. Odstartoval jsem docela dobře, ale asi ve třetím kole přišel pád, díky kterému se mi nepodařilo zajet dobrý výsledek. Za mě je to ale lepší než spadnout v závodě.
    Do první rozjížďky jsem měl docela dobrý start, ale v prvním kole postihl pád jezdce přede mnou a já měl co dělat, abych do něho nenarazil. Mezitím mě pár závodníků předjelo, ale já se postupně dokázal během jízdy prokousat na sedmé místo. V druhé rozjížďce jsem se zasekl na šestém místě a celou dobu tlačil na jezdce přede mnou. Nedokázal jsem se však před něho do konce jízdy dostat a do cíle jsem dojel těsně za ním, tedy na šesté pozici.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Hynek Doležal
2. místo: Josef Obadal
3. místo: Ondřej Šíma

 

Fotogalerie: Lačňák na domácí trati

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz