Lačňák poprvé na upravené trati ve Vranově

18.09.2021 15:04

    Vranovská trať prošla řadou úprav a celkově se změnil směr jízdy. Jak se s renovacemi popral Karel Lačňák a jak se mu tam dařilo? Dočteš se v článku.

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

11. 9. 2021

Název podniku :

Chalupa Cup - Vranov

Kategorie :

Amatér mx1

Celkové umístění: 

6. místo

 

    V tréninku jsem se seznamoval s upravenou tratí. Pár změn zde proběhlo, jenže jsem neměl moc prostoru. Kvalifikace se mi moc nepodařila. Nešlo mi chytnout tempo, a když už jsem jel rychlé kolo, tak jsem dělal chyby.
    Do první rozjížďky jsem odstartoval na 11. místě a rychle jsem se dral dopředu. Během prvních kol jsem se dostal na 6. místo a asi v půlce jízdy postoupil na 4. místo. Dorazil jsem se na třetího a zkoušel ho předjet, což se mi i povedlo v průběhu dvou kol. Po mém předjížděcím manévru mě hned v další zatáčce poslal k zemi. Předjížděl mě v místě, kde nikdy nikoho nikdo nepředjížděl. Hned jsem vyskočil a zvedl motorku. Jelikož jsme měli docela náskok, podařilo se mi dojet do cíle na 4. místě, a to i s křivými řídítky, se kterými jsem musel odjet celé kolo. Tento soupeřův tah mě dost rozčílil, protože to nebylo v rámci fair play a prostě se to nedělá.
    Do druhé rozjížďky jsem odstartoval na 12. místě. Během závodu jsem se dostal na 10. místo a na tom dojel i do cíle. V této jízdě se mi nějak nedařilo, povrch byl už dost tvrdý a suchý. K tomu všemu se ještě přidalo slunce, které bylo nízko a v jednom úseku nám svítilo do očí. Nevím co, ale k lepšímu výsledku mi v druhé jízdě zkrátka něco chybělo.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Josef Obadal
2. místo: Hynek Doležal
3. místo: Jaroslav Dvořák

 

Fotogalerie: Lačňák poprvé na upravené trati ve Vranově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz