Lačňák v Heřmanicích

11.09.2021 14:31

    Karel Lačňák závodil na jeho oblíbené trati v Dolních Heřmanicích. Jak se mu tam dařilo? Dozvíš se v článku.

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu:

5. 9. 2021

Název podniku:

SMS Morava Dolní Heřmanice

Kategorie:

Hobby open

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Na trať do Heřmanic vyrážím velice rád, takže jsem se od rána cítil dobře.
    První trénink proběhl bez komplikací, a hlavně bez pádu. V kvalifikaci se mi podařilo zajet docela rychlé kolo.
    V první rozjížďce se mi docela povedl start, ale v prvním kole jsem se lehce propadl a chvíli mi trvalo, než jsem se dostal do tempa. Pohyboval jsem se na pátém místě, ale moje jízda byla celkem vyrovnaná s první čtyřkou, protože jsem jezdce na předních pozicích pravidelně vídal na těch samých místech trati.
    Do druhé rozjížďky jsem odstartoval dobře, ale bohužel jsem se zase během kola propadl. Nevzdal jsem se, a dokonce mě to nakoplo. Postupně se potom moje umístění zlepšovalo, z čehož jsem měl velkou radost. Časem se mi podařilo probojovat na třetí místo, na kterém jsem i dojel do cíle. Závod hodnotím pozitivně a jsem moc rád, že se mi v druhé jízdě povedlo zajet dobrý výsledek.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Vašina Michal
2. místo: Bradáč Jiří
3. místo: Pola Jiří

 

Fotogalerie: Lačňák v Heřmanicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz