Lačňák: "Za mě se jednalo o nejhorší závod sezóny"

23.11.2021 21:09

    Karel Lačňák poprvé zavítal do Mehelnice, kde se odjel další podnik Chalupa cupu. Trať mu ale vůbec nesedla a tento závod považuje za nejhorší v sezóně. Více se můžeš dočíst v článku.

jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

9. 10. 2021

Název podniku :

Chalupa Cup - Mohelnice

Kategorie :

Amatér MX1

Celkové umístění: 

15. místo

 

    Nikdy jsem v Mohelnici nejezdil, takže jsem nevěděl, co mě čeká. Trať se mi ale vůbec nelíbila. Nesedl mi její profil ani povrch, který se mi zdál moc kamenitý. Tréninky tedy probíhaly stylem seznamování s tratí.
    V první jízdě se mi nedařilo. Nemohl jsem se dostat do tempa a měl jsem hodně strach, aby se mi něco nestalo. Vůbec jsem totiž místnímu povrchu nevěřil. K tomu ještě přišel pád, a já pak ani neměl chuť pokračovat.
    V druhé rozjížďce se mi podařil start. Jezdil jsem na 4. místě, ale v prvním kole mě hned potkal pád v zatáčce a hodně jsem se propadl. Během jízdy mě ještě předjelo pár jezdců na žlutou vlajku. Pak ke všemu ještě zastavili závod, protože na sebe na jednom skoku naskákali jezdci.
    Za mě se jednalo o nejhorší závod sezóny, ale vůbec mě to nepřekvapilo. Trať byla samý kámen a na něm mně to prostě nejde.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Josef Obadal
2. místo: Hynek Doležal
3. místo: Lukáš Skulínek

 

Fotogalerie: Lačňák: "Za mě se jednalo o nejhorší závod sezóny"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz