Lačňákova premiéra v Petrovicích

30.05.2022 10:58

    Karel Lačňák poprvé navštívil trať v Petrovicích, kde se konal první závod seriálu SMS Morava. V druhé rozjížďce ho hned na stratu potkal pád, po kterém se však posbíral a pokračoval dál. V článku si přečti, jak popsal své zkušenosti z nové tratě.

Jezdec: Karel Lačňák

Datum závodu :

15. 5. 2022

Název podniku :

SMS Morava
Petrovice u Karviné

Kategorie :

Hobby open

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Těšil jsem se, ale zároveň jsem nevěděl, co mám čekat, protože jsem na trati v Petrovicích nikdy nejel.
    Trénink proběhl bez problémů a snažil jsem si zapamatovat trať. Měl jsem ale s některými místy trochu problém.
    V první rozjížďce jsem se trochu trápil. Před jízdou nám totiž nakropili trať a trochu jsem bojoval sám se sebou. Do cíle jsem ale dojel bez problémů.
    Druhý závod jsem odstartoval docela dobře, a dokonce se mi podařilo chytit dobré tempo. Bohužel nás asi po třech kolech zastavili z důvodu velkého pádu. Pak se muselo čekat na sanitku. Po asi půl hodině nás znovu postavili na start. Mně se stal ale osudným, protože mě v první zatáčce smetl jiný jezdec. Docela dlouho mi trvalo, než jsem se posbíral. Nevzdal jsem se a snažil si závod ještě užít a nasbírat nějaké ty body, což se mi i povedlo.

Text: Karel Lačňák

1. místo: Dawid Moczko
2. místo: Dominik Kawulok
3. místo: Václav Siuda

 

Fotogalerie: Lačňákova premiéra v Petrovicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz