Lohniská závodila v Polsku

16.01.2020 21:03

 "Obléci reprezentační dres pro mě byla obrovská čest. Jet takhle velké závody, byl sen a velká zkušenost. I když to bylo to nejtěžší, co jsem kdy podstoupila. Ale uzavírat top 10 v takové konkurenci, o tom se mi ani nesnilo. Jsem moc vděčná za to jak to dopadlo, díky moc všem za podporu, vážím si toho. Největší díky patří tátovi a Jirkovi Čepelákovi, za skvělé zázemí a především za pevné nervy a důvěru." napsala Viki.

Ale uzavírat top 10 v takové konkurenci, o tom se mi ani nesnilo. 
Jsem moc vděčná za to jak to dopadlo, díky moc všem za podporu, vážím si toho. Největší díky patří tátovi a Jirkovi Čepelákovi, za skvělé zázemí a především za pevné nervy a důvěru.
Datum závodu : 6.10.2019
Název podniku : MXoEN
Kategorie : WMX
Celkové umístění :  ČR 10.místo 

 

Jsem moc vděčná za to jak to dopadlo, díky moc všem za podporu, vážím si toho. Největší díky patří tátovi a Jirkovi Čepelákovi, za skvělé zázemí a především za pevné nervy a důvěru.

Trénink byl dost náročný, celý týden zde pršelo, takže všude na trati byly díry a dlouhé, hluboké koleje, na což nejsme z českých závodů moc zvyklí. Navíc trval 30 minut.Do první jízdy jsem chytla dobré tempo a výborně jsem si zazávodila i přesto, že trať byla opravdu náročná vzhledem k jejímu stavu, drážky naprosto všude mi daly dost zabrat, ale v cíli z toho bylo 20. místo.Před druhou jízdou nás chytl velký slejvák, v tu chvíli jsme všechny jen stály na dešti, promočené na kost a koukaly, jak se trať stává nesjízdnou. Na startu mi to chcíplo, ale to ničemu nevadilo protože už v první zatáčce zůstalo ležet tak pět holek. Byl to boj, tolikrát za jeden závod jsem snad nikdy nespadla, navíc nám nikdo nemohl pomoc, jinak by nás diskvalifikovali. Tudíž to byla jízda o přežití, kde jsem si sáhla opravdu na dno, ale zároveň po projetí cílem mě zahrnul neskutečný pocit štěstí, navíc mi to nakonec dalo na 18. pozici.

Před druhou jízdou nás chytl velký slejvák, v tu chvíli jsme všechny jen stály na dešti, promočené na kost a koukaly, jak se trať stává nesjízdnou. Na startu mi to chcíplo, ale to ničemu nevadilo protože už v první zatáčce zůstalo ležet tak pět holek. Byl to boj, tolikrát za jeden závod jsem snad nikdy nespadla, navíc nám nikdo nemohl pomoc, jinak by nás diskvalifikovali. Tudíž to byla jízda o přežití, kde jsem si sáhla opravdu na dno, ale zároveň po projetí cílem mě zahrnul neskutečný pocit štěstí, navíc mi to nakonec dalo na 18. pozici.

1.místo The Netherlands

2.místo Germany

3.místo Denmark

 

Video jak Viki jela : https://www.instagram.com/p/B3kREfggRv8/?igshid=1bim51fvdyfa7

Fotogalerie: Lohniská závodila v Polsku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz