Lohniská závodila v Šenkvicích

21.08.2020 11:39

     Viky Lohniská závodila na Chalupa Cupu v Šenkvicích. I přes úmorné teplo, které ten den panovalo, se rozhodla startovat ve dvou kategoricích. Více v článku.

Datum závodu :

8.8.2020

Název podniku :

Chalupa Cup - Šenkvice

Kategorie :

Ženy / Hobby MX2

Celkové umístění : 

2. místo / -

 

    "Trať v Šenkvicích se mi líbila. Nebyla nejideálněji nachystaná, nezoraná - tudíž bez kolejí, ale pořadatelům se podařilo ji celý den udržet tak, aby se neprášilo, což bylo kvůli vysokým teplotám celkem obtížné.I přes parné počasí jsem se rozhodla, že pojedu dvě kategorie v jeden den – ženy a hobby MX2. Bohužel jsem nakonec měla výsledek pouze mezi ženami, protože mi na startu „Hobby MX2“ odešla motorka hned po přejetí žebříku a druhá jízda byla zrušená.
    Tréninky v obou kategoriích jsem si užívala, trať je relativně uskákaná, tak jsem si jela v klidu, tak abych si na vše zvykla a měla motorku pod kontrolou. 
    Do první jízdy se mi relativně povedl start, bohužel mě hned v druhé zatáčce shodil kluk na osmdesátce, uvízlo mi přední kolo v jeho zadním a odjížděla jsem úplně poslední se ztrátou tři čtvrtě minuty na první holku, podařilo se mi to do cíle stáhnout pouze na 2. místo se ztrátou 17 vteřin v cíli.
    Druhou jízdu jsem také měla dobrý start, jela jsem na druhém místě s tím, že budu útočit na první. Bohužel jízdu kvůli pádu a nepřipravenosti pořadatele ohledně sanitek a špatné domluvy s časomírou, zrušili závod po dvou kolech. Stejně tak byly zrušené i další rozjížďky" řekla o závodu Viky.

Výsledky kategorie ŽENY:

1. místo: Nina Bullová

2. místo: Viktorie Lohniská (ta naše)

3. místo: Eva Bunová

Fotogalerie: Lohniská závodila v Šenkvicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz