Markéta Strnadová na posledním Alpe Adria v Mostě

01.10.2019 21:09

 Poslední závod serálu Alpe Adria se konal v Mostě na autodromu. Tento autodrom ja již známý i ze seriálu Most. Čtěte níže jak se Márkétě dařilo:

Datum závodu : 28.9.2019
Název podniku : Alpe Adria cup 2019
Kategorie : SSP 300
Celkové umístění : 15.místo

Markéta nám řekla o dojmech ze závodu:
"V sobotu nás čekala kvalifikace, kdy do mě už v druhém kole najel soupeř a urval mi spojku. Zajela jsem tedy do boxu a začalo se vše řešit. Do konce závodu nám zbývalo už jen 10 minut a já nezajela žádné rychlé kolo. Vše nakonec zachránila lepicí páska, která to zpevnila. V ten den jsem zajela čas na 16. pozici. Po obědě nás čekal další závod. Při nájezdu na trať se mi ale zdálo, že se motorka nerozjíždí. Vypadalo to, že mi prokluzuje spojka. Když jsem najížděla do zahřívacího kola, nešla mi kopnout jednička a ani jsem nebyla schopná se doopravdy rozjet. Po obětí kola nás čekal ostrý start, jenže problémy se opakovaly znova. Do cíle jsem tedy dojela na 12. místě. Byla neděle ráno a nás čekal 10 minutový Warm Up, ve kterém jsem jela pouze 2 kola, protože se mi motorka opět nerozjižděla, neřadila, zkrátka vůbec nic nefungovalo tak, jak by mělo. Po rozdělání taťka dělal co mohl, aby motorku opravil, než přijde další závod. Chvílemi jsme si mysleli, že závod nepojedu. Naštěstí se táta nevzdal a motorku mi opravil. Co bylo možné, to vyměnil. Do závodu jsme šli s tím, že to buď pojede, nebo ne. Start se mi povedl. Povedlo se mi předjet 5 zavodníků předemnou a celý závod jsem se držela polského motorkáře. V každé zatáčce už se zdálo, že ho dokážu předjet, ale na rovině mi vždy ujel. V posledni zatáčce jsem zabrala, předjela jsem ho a tak jsem dojela do cíle na 17. místě."

1.místo Maxim Repák

 

2.místo Mate Szamado

 

3.místo Mateusz Hulewicz

Fotogalerie: Markéta Strnadová na posledním Alpe Adria v Mostě

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz