Martin Gudába obhájil titul Mistra MMČR ve skútrech

23.09.2014 10:37

    Poslední závod seriálu MMČR skútrů se jel ve Vysokém Mýtě 14. září 2014. Jezdce přivítalo nevlídné počasí, nechyběl ani déšť. A jak to dopadlo? Martin Gudába si s mokrem hravě poradil.

    Text Martin Gudába:

    "Tak sobota zacala neskorym prichodom, navyse pocasie neprialo a prsalo. Mokre pneu cely den a jazdilo sa opatrne. Prvy merany trening som zajazdil prvy cas, co som ani necakal. Druhy merany trening bol lepsi, zacal sa na vode a koncil na polosuchu, nakoniec pole position s polsekundovym naskokom. Nedela nezacala o nic lepsie, prsalo aj v noci aj rano, tym padom sme sa pre istotu rozhodli vynechat warm up. 

    Prva rozjazda zacala dobrym startom na prvom mieste. Zo zaciatku to trosku smykalo, ale postupne sa to zlepsovalo. Snazil som sa jazdit vyrovnane kola a nespadnut. Moji velki superi za mnou tahali a snazili sa, no ulahcili mi to svojimi padmi. Ja som chybu nespravil a vyhral. 

    Druha rozjazda tiez super. Prvy start, draha oschla, tak sa islo na suchu. Od zaciatku som sa snazil tahat a odskocit od ostatnych, co sa mi podarilo a vyhral aj druhu rozjazdu. Celkovo dvakrat prvy. 

    A tym padom posledny zavod dopadol super a stal som sa Majstrom CR pre rok 2014 :)

    Martinovi moc moc moc gratulujeme a velmi děkujeme za výbornou reprezentaci týmu. Martine, jsi jednička :-).

Fotogalerie: Martin Gudába obhájil titul Mistra MMČR ve skútrech

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz