Martin Gudába v maďarském Kecskemetu vybojoval 1. místo

18.08.2014 11:02

    Slovenský jezdec Martin Gudába se 3. 8. 2014 zúčastnil závodu v maďarském Kecskemetu, jelo se zde totiž Mezinárodní mistrovství Slovenské republiky. I přes horké 30-ti stupňové počasí, si Martin závody užíval a měl především radost z časů v trénincích.

   Text Martin Gudába:

    "V sobotu sme prisli trosku neskor na drahu kvoli nehodam a zapcham na dialnici, no odtrenovali sme cele poobedie. Zo zaciatku to nevyzeralo nadejne, nesli mi niektore pasaze na trati a bol som z toho trosku nervozny lebo aj cas bol slaby az okolo 7. miesta. Tym teplom sa roztapali gumi, softy odchadzali, tak sme vecer prehodili nove ale aj tvrdosti. V nedelu sa to ukazalo ako dobry krok, a podarilo sa mi spravit merany cas na druhom mieste za madarskym pretekarom. V prvej rozjazde som mal druhy start, siel som trosku krcovito ale zacala nahanacka s madarom. Nakoniec sa mi ho podarilo predbehnut a spravit si mierny naskok, ktory uz som udrzal az dokonca a vyhral. V druhej rozjazde tiez druhy start, viac krat sme sa pocas rozjazdy vymenili na prvom mieste. Nakoniec vyhra. Velmi dobry vikend aj jazdy, krasna draha aj zazemie". 

    Martinovi moc gratulujeme a děkujeme za výbornou reprezentaci týmu.

 

 

Fotogalerie: Martin Gudába v maďarském Kecskemetu vybojoval 1. místo

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz