Michal Sejkora - po 5Ti letech odstoupil

22.12.2021 12:26

Ahoj všichni.Po delším zvážení všech okolností jsem dospěl k závěru , že pro příští rok už nebudu hájit barvy teamu Region.
Je to přesně kulatých 5 let co jsem hájil tyto barvy. Důvodů je několik, ale ve zkratce řečeno je to například to ,že Enduro jako takové strašně upadá a z vypsaného kalendaře Endura klasik a Endurosprintu se během roku vyškrtnou klasik endura, předělají na sprinty a z těch zbylých závodu se vyšrtnou i sprinty a vlastně člověk na konci roku zjisti, že se svezl párkrát a že nepotřeboval vůbec enduro motorku . Letos jsem třeba lampičky nepotřeboval ani jednou. A nemyslím si , že by to byla uplně otázka jen covidové doby.

Bohužel už se to hromadi několik roku zpět. Vždy mě bavilo klasické enduro ale to bohužel upadá a není vůbec lehké zde prosadit Enduro závody a tak nemáme vlastně kde a co jezdit a nač dělat všechno co je potřeba pro enduro a tím mě přešla i chut jezdit. Přitom Enduro bylo u nas v letech minulých na velké popularitě a měli jsme i světové uspechy tak je smutné že v České republice nejde tento krásny sport udržet.

Dalším důvodem jsou nějaké ty ,,bolístky,, co bych rad dal dokupy. Rád bych také urovnal pracovní a osobní resty atd . Jsem všestraný člověk se spousty zajmy a tak už na tu motorku poslední dobou nějak nezbývalo tolik času. A když přihlédnu ke svého deníku sportovce tak tam vidím už poslední dobou hodně volných políček a to mě přivedlo k myšlence ,že takto reprezentovat už nechci a není to muj styl a proto jsem uvažil ,že přenechám místo někomu perspektivnějšímu.

 

Čas běží a 5let je nějaká doba a jsem rád, že jsem mohl team Region reprezentovat v Enduru a i např.: běžkách ,skialpech ,na biku a motoskijoringu.

 

Určitě se na motorce svezu ale momentalně už to budou jen volné závody a nebo podle chuti. A když to dobře půjde tak v zimě se objevím na lanu za Lubošem Krušinou na motoskijoringu.

 

Chtěl bych touto cestou moc poděkovat za všechnu podporu a pomoc at už v prvé řadě Eriku Provaznikovi a nebo ostatním lidem v teamu kteří tam pracuji. Ne vždy jsem se učastnil všech akcí teamu ( jsem spíše takový samotař co běhá po horách ) ale určitě si vážím a smekám co všechno tento team děla pro své členy at už to je od fyzické připravy, plavani,soustřední až po celkovou podporu.

 

Tímto bych se s Vami chtěl ve zkratce rozloučit a ještě jednou děkuji za vše a popřát klidné svatky a v tom novém roce hodně uspěchů at už v soukromí a nebo na závodních tratích, hlavně bez pádů a hlavně at to zdraví každémů slouží.

 

S pozdravem Myšák endurák

Fotogalerie: Michal Sejkora - po 5Ti letech odstoupil

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz