Míra Kučera vybojoval zlato!

01.09.2021 14:12

    Zlatý Míra Kučera!!! Více o závodě VVL Cupu v Hradišti se dozvíš v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

21. 8. 2021

Název podniku :

VVL Cup – Hradiště

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Závody v Hradišti pro mě byly spíše tréninkové. Šlo hlavně o to si vyzkoušet místní trať, protože se tam jede na konci sezóny MMČR juniorů.
    V kvalifikaci jsem se zaměřil na 3 rychlá kola. Podařilo se mi zajet první čas a postupně jsem se zlepšoval, takže mě nakonec nikdo nepřekonal. Na startovní rošt jsem tedy šel jako první, což se mi často nestává. Ačkoliv jsem si vybral dobrou pozici, v první zatáčce jsem byl jako čtvrtý. Naštěstí se mi podařilo jezdce přede mnou v úvodních dvou kolech předjet a posunout se na první příčku. Podařilo se mi vytvořit si celkem slušný náskok, ale tak v polovině rozjížďky jsem začal předjíždět „okolečkáře“ a ty mě poměrně vyvedli z tempa. Začal jsem ztrácet náskok a jezdec za mnou mě dojel. Poslední dvě kola byla opravdu napínavá, bylo to boj o první místo, ale vyhrál jsem!
    Start do druhé jízdy byl dost podobný, opět na startu 3-4 pozice. Ve třetím kole jsem byla na 2. místě a vodící jezdec měl dost náskok, ale dařilo se mi ho postupně dotahovat. Tlačil jsem na něj tak urputně, že udělal v jedné zatáčku chybu, které jsem využil a dostal se na první místo. Pak už jsem si jen svoje místo hlídal až do průjezdu šachovnice.
    V celkovém hodnocení první místo! Z obou jízd mám dobrý pocit a s výsledkem jsem spokojený.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Miroslav Kučera (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Votík D.
3. místo: Vaníček M.

 

Fotogalerie: Míra Kučera vybojoval zlato!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz