Míra Kučera závodil v Dolních Heřmanicích

02.11.2022 11:04

    Náš mladší Kučera vyrazil závodit na poslední podnik Meteorit cupu, a to do Dolních Heřmanic. Celkově si mezi Openy pěkně zazávodil a ze své jízdy měl radost. Jak probíhaly jednotlivé jízdy, se dočteš v článku.

Jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

8. 10. 2022

Název podniku :

Meteorit cup
Dolní Heřmanice

Kategorie :

Open MX2

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Trať vypadala ideálně a od rána mi docela pasovala. Myslel jsem však, že na tom budu o něco lépe. Začal jsem totiž dost opatrně a v kvalifikaci zajel 12. pozici.

    Do první jízdy jsem se odlepil ze startovního roštu docela dobře. V první zatáčce ale jezdci z pravé strany popadali a já musel vyjet z tratě ven, abych se vyhnul kolizi. Pohyboval jsem se tedy na konci startovního pole. Mírnou ztrátu jsem postupně dotahoval a o několik pozic jsem si polepšil. Bohužel mírná chybička ke konci mě posunula zpět na konečné 8. místo.

    Druhou jízdu jsem od startu začal snad ještě hůř. V první zatáčce mi uklouzlo přední kolo a já se pohyboval okolo 16. místa. Cítil jsem se dobře a v průběhu počátečních kol jsem se dotáhl na startovní pole a postupně jsem udolal soupeře přede mnou. Propracoval jsem se na konečné 7. místo. Celkově jsem si pěkně zazávodil a měl jsem radost hlavně z té druhé jízdy.

 

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Tomáš Ptáček
2. místo: Dominik Schütz
3. místo: Josef Štach

 

Fotogalerie: Míra Kučera závodil v Dolních Heřmanicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz