Místo závodění to byl boj o přežití

15.11.2022 19:07

    Na poslední chvíli přijmul Pavel Kuneš výzvu v podobě Dvojic, které se konaly ve Vysokém nad Jizerou. Sice tím pomohl kamarádovi, ale ve výsledku si prošel bahnitým peklem. Více o tomto závodu se dočteš v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

15. 10. 2022

Název podniku :

Acerbis Mefo ECC Cup
Vysoké nad Jizerou

Kategorie :

Dvojice Hobby

Celkové umístění: 

39. místo

 

    Další závody jsem odjel ve Vysoké nad Jizerou. Původně jsem tam však neměl jet, ale den předem mi napsal kamarád Kuba Bareš, že mu vypadla dvojice. Já tedy neváhal a jel. Vše proběhlo na poslední chvíli - chystání motorky, auta, věcí. Navíc celý den a celou noc pršelo, takže jsme věděli, že budou bahenní lázně.

    Na start jsem se postavil já a odstartoval jsem docela dobře okolo 10. - 15. místa. Nicméně na trati nebylo nic jiného než hluboké bahno a v první zatáčce už jsem neviděl ani na řídítka. Děkoval jsem svatým, že jsem měl roll-off brýle, protože bez nich by to první kolo nešlo. Trať organizátoři hezky namotali po loukách a pár pasáží se nacházelo i v lese a nechyběla ani jedna hluboká bažina.

    Střídali jsme se už po jednom kole, protože spíš než závod to byl boj o přežití. Každé kolo jsem potkával motorky závodníků v dýmu, jiní byli seknutí v bažině po kolena ve vodě. Přibližně v půlce závodu mi došla rolička v brýlích, takže jsem vlastně 15 minut jel úplně skoro poslepu. Sundávat brýle se mi opravdu nechtělo, a přece na to nakonec došlo.

    Ve výsledku jsme urvali pěkné 39. místo asi ze sta startujících. Díky Kubovi za spolujízdu a mému týmu Region racing za podporu.

 

Text: Pavel Kuneš

1. místo: -
2. místo: -
3. místo: -

 

Fotogalerie: Místo závodění to byl boj o přežití

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz