Mistr "sedostoje" v akci

15.06.2022 07:01

    Viktor Špaček během jízdy používá tajnou speciální taktiku, tzv. "sedostoj", kterým šetří energii. Na SMSce v Rudníku byl tento způsob jízdy vzhledem k náročnosti terénu zvlášť potřeba. Co na závody Viktor říká? Dočteš se v článku.

Jezdec: Viktor Špaček

Datum závodu :

11. 6. 2022

Název podniku :

SMS Pardubice - Rudník

Kategorie :

Veterán A

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Rudnickou trať moc v oblibě nemám. Jde hlavně o přípravu organizátorů, kdy trať pokaždé hluboko naorají. Z toho důvodu se potom vyjíždějí obrovské a hluboké koleje a vždy se během dne stane mnoho úrazů. Profil tratě je však na druhou stranu pěkný a mají zde hezké skoky.
    Trénink proběhl na hodně mokré trati. V kvalifikaci nešlo zajet rychlé kolo, protože jezdci často padali a žlutou vlajku jsem viděl snad v každém kole. S 11. místem jsem ale docela spokojený.
    Hodně jezdců mělo s tratí problémy. Včetně kluků z teamu. Naštěstí se všechny prekérní situace obešly bez pádu. Litoval jsem zejména kluky z prvních kategorií. Ti jeli skoro vždy na téměř nesjízdné trati na totálním blátě. Každoročně jsou totiž místní hasiči jak posedlí kropením.
    Zvolil jsem tedy radši taktiku opatrné jízdy. Ale i přesto mě jízda bavila. Ze závodů jsem odjížděl s dobrým pocitem, v depu panovala dobrá nálada, takže za mě – těžký, ale super závod. Děkuju všem z teamu za fajn závodní den a teamu také děkuji za podporu!!!

Text: Viktor Špaček

1. místo: Michal Votroubek
2. místo: Tomáš Linek
3. místo: Jiří Pach

 

Fotogalerie: Mistr "sedostoje" v akci

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz