Mistr Vinkler: "byl jsem nesmírně šťastný"

21.09.2022 10:20

    Matyáš Vinkler se stal mistrem MČR ČAMS Cross country! Na trati v Bernarticích potvrdil svou suverenitu a vyhrál obě závodní rozjížďky. Z výsledku měl nepochybně velkou radost. Více se dočteš v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

4. 9. 2022

Název podniku :

MČR ČAMS Cross country
Bernartice

Kategorie :

65ccm

Celkové umístění: 

1. místo

 

    V neděli 4. 9. 2022 ráno v 8:30 hod jsem se postavil na start do posledního závodu MČR ČAMS Cross country v Bernarticích.

    Hned na úvod nás čekaly dvě zaváděcí kola a šlo se hned na start první rozjížďky. Start se mně povedl a zaujal jsem první pozici. Za mnou jel Matyáš Soukup a Josef Nedoma. Hned po prvním průjezdu časomírou jsem ve vracečce upadl a zůstala mi pod motorkou noha. Než jsem se vyprostil a dostal na motorku, moji soupeři mě předjeli. Chtěl jsem vyhrát a začal je stíhat. Dařilo se mi je předjet až jsem se dotáhl na druhé místo za Filipa Ratmeyera. Chvíli jsme na trati sváděli souboje o každou píď tratě. Asi v půlce jízdy jsem ho však předjel a začal mu ujíždět. Tuto první jízdu jsem dokončil na prvním místě.

    Do druhé rozjížďky se mi opět podařilo odstartovat na první pozici, následován Josefem Nedomou a Matyášem Soukupem. Nenechal jsem nic náhodě a od začátku zvětšoval náskok a šel za vítězstvím. Druhou rozjížďku jsem opět vyhrál a byl jsem nesmírně šťastný. Tento závod byl v MČR ČAMS Cross country poslední. V součtu bodů, kdy jsem letos všechny podniky vyhrál, jsem se stal mistrem v kategorii junior 65.

    Za to chci poděkovat rodičům, trenérovi Jirkovi Pachovi, mechanikovi Matějovi Bockovi za přípravu motorky a v neposlední řadě Region racing teamu za možnost hájit jeho barvy.

 

Text: Matyáš Vinkler

 

 

1. místo: Matyáš Vinkler (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Filip Ratmeyer
3. místo: Matyáš Soukup

 

Fotogalerie: Mistr Vinkler: "byl jsem nesmírně šťastný"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz