MMČR Supermoto 2015 ve Vysokém Mýtě očima Slávka Vaňouse

17.09.2015 09:23

    MMČR Supermoto 2015 ve Vysokém Mýtě očima Slávka Vaňouse, který ve své kategorii opět vyhrál. Je prostě jednička.

MM ČR V.Mýto 12. a 13. 9. 2015:
Krásné podzimní počasí nás uvítalo v nedělním ránu.
Sice mě bolelo zápěstí z pádu při tréninku v Kotli v Žamberku, ale jinak jsem se cítil dobře.
 
První trénink jsem v pohodě vyhrál kategorii VET 40+
Absolutně jsem byl na 2. pozici za M. Solíkem s odstupem cca 0,3 sec – takže spokojenost.
 
 
Kvalifikace byla napínavá:
Ve třetím kole jsem zajel rychlý čas a dlouho vedl absolutně. Proto jsem šetřil pneumatiky i vlastní síly J a v kvalifikaci nepokračoval.
Nicméně postupně se mi na „dostřel“ přiblížil M. Starý (na konci kvalifikace jsem měl před ním náskok pouhé 4 setiny sec.).
A v posledním měřeném kole mě předstihl M. Solík.
Takže jsem s odřenýma ušima vyhrál kategorii VET 40+
Absolutně jsem byl na 2. pozici za M. Solíkem s odstupem necelých 0,4 sec.
 
 
1.rozjížka:
Celkem se mi povedl start, což se mně často nestává, takže jsem se usadil na 2. místě za Solíkem a cca 2/3 závodu jezdil v pohodě na 2.místě absolutně.
Pak jsem však udělal taktickou chybu, kdy jsem při předjíždějí 2 pomalejších jezdců „o 1 kolo“ v 2.sekci terénu opustil ideální stopu a chtěl je předjet „venkem“.
To se mi bohužel nepodařilo a navíc mě předjel P. Kajgr na MX-stroji.
Absolutně jsem tedy dojel na 3. místě a svoji kategorii VET 40+ jsem s poměrně komfortním náskokem vyhrál.
 
 
2.rozjížka:
Start se mi moc nepovedl a kromě M. Solíka mě okamžitě předjel i P. Kajgr.
Navíc se těsně za mě zavěsil M. Starý ve velmi bojovné náladě.
Opět jsem asi ve 2. nebo 3. kole udělal taktickou chybu a v 1.sekci terénu se snažil jet venkovní klopenou stopu.
Při výjezdu ze zatáčky jsem mírně zaváhal a M. Starý už se tlačil přede mě. Naštěstí se mi tento jeho atak podařilo „ustát“ a pak už od něho další útoky nepřišly.
Takže opět vítězství v kat. VET 40+  a navíc ….. MISTR ČR v této kategorii pro rok 2015.
Můj bodový náskok již neovlivní ani případná „nula“ v posledním závodě, který se jede v Sosnové za 14 dní.
 
 

Fotogalerie: MMČR Supermoto 2015 ve Vysokém Mýtě očima Slávka Vaňouse

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz