MMČR v Jiníně jela Lohniská

07.10.2019 21:21

 Trať v Jiníně je jedna z tratí, která je vždy perfektně naoraná, nakropená a celkově dobře připravená pro závod. 

Datum závodu : 25.8.2019
Název podniku : MMČR
Kategorie : ŽENY
Celkové umístění :  7.místo

 

Trénink byl suprový, trochu moc bláta, ale na trati jsem byla poprvé a moc se mi líbila. Pořadatelé si dali opravdu záležet a udrželi celý den ideální povrch.

Na Jinín jsem se těšila a na motorce jsem se cítila dobře a jistě. Do první jízdy se mi povedl start na 5. místě, kde jsem se držela tak polovinu závodu, poté jsem se propadla na místo 6. a v předposledním kole kvůli soupeřce jedoucí okolo jsem se propadla na 7. pozici. Do druhé jízdy jsem měla také dobrý start, tentokrát na pozici 6., ale vůbec jsem se nemohla dostat do tempa a najít si dobrou stopu, protože trať už byla dost rozbitá. Tudíž v cíli opět 7. místo. 

Celkově mi to letos v mistráku dalo na 8. pozici, což splnilo i cíl dostat se do top 10 v ČR. Příští rok to snad bude zas o něco lepší. 

Nakonec mě čekají ještě jedny závody, které se jedou v Polsku ve městě Gdaňsk. Jedná se o mistroství evropských národů, kde budu reprezentovat ČR ve třídě žen. Této šance si moc vážím, beru to opravdu zodpovědně a doufám, že zajedeme, co nejlepší výsledek.

Na Jinín jsem se těšila a na motorce jsem se cítila dobře a jistě. Do první jízdy se mi povedl start na 5. místě, kde jsem se držela tak polovinu závodu, poté jsem se propadla na místo 6. a v předposledním kole kvůli soupeřce jedoucí okolo jsem se propadla na 7. pozici. Do druhé jízdy jsem měla také dobrý start, tentokrát na pozici 6., ale vůbec jsem se nemohla dostat do tempa a najít si dobrou stopu, protože trať už byla dost rozbitá. Tudíž v cíli opět 7. místo. 
Celkově mi to letos v mistráku dalo na 8. pozici, což splnilo i cíl dostat se do top 10 v ČR. Příští rok to snad bude zas o něco lepší. 
Nakonec mě čekají ještě jedny závody, které se jedou v Polsku ve městě Gdaňsk. Jedná se o mistroství evropských národů, kde budu reprezentovat ČR ve třídě žen. Této šance si moc vážím, beru to opravdu zodpovědně a doufám, že zajedeme, co nejlepší výsledek.

1.místo Kristýna Vítková 

2.místo Barbora Laňková

3.místo Lucie Simonová

 

Fotogalerie: MMČR v Jiníně jela Lohniská

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz